همچنان تیم اول استان هستیم/ از ستاره های استقلال نمی ترسیم

وی در پاسخ به این سوال که دیدار فردا مقابل استقلال را چگونه می بیند، گفت: استقلال فردا از حضور هوادارانش سود می برد و باید خود را با این شرایط وفق دهیم. از این پس مسابقات با حضور هواداران برگزار می شود و حضور مردم انگیزه تیم ما را به همراه خواهد داشت. ما کاملا آماده هستیم و انگیزه لازم را داریم. انشاالله بچه ها بتوانند از تمام توانایی های خود برای رسیدن به هدف ما استفاده کنند.

فرزاد حسینخانی در نشست خبری پیش از بازی تیم فوتبال مس کرمان مقابل استقلال در هفته سوم لیگ برتر فوتبال گفت: می دانیم بازی سختی در پیش داریم با تیم خوبی که فردا با هوادارانش به مصاف ما می رود. . به هر حال بعد از بازی با پیکان هر کاری که باید در مسیر ریکاوری و کارهای فنی بازیکنان برای بازی فردا انجام می دادیم و با توجه به شرایط حاکم بر تیممان انتظار داریم فردا بازی خوبی را شاهد باشیم.

حسین خانی در پاسخ به این سوال که مدیران باشگاه ها از مس در لیگ برتر چه انتظاری دارند، خاطرنشان کرد: این حق مدیران باشگاه است که توقعات بالایی داشته باشند اما به عنوان مسئولان فنی روی ثبات تیم در سال اول تمرکز داریم. و در فصول آینده، اهداف بزرگتری را دنبال کنیم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در پاسخ به اینکه بعد از بازی تیمش مقابل پیکان، فیلمی منتشر شد و جوی در فضای مجازی به وجود آمد که تیم مس با استفاده از قدرت خارج از زمین فوتبال به یک امتیاز بالا دست یافت. پیروزی را به ثمر رساند و گفت: “مردم مجازی” آنها خیلی صحبت های مجازی می کنند، اما در واقع بچه های ما با عملکرد خود جادوی واقعی را در زمین نشان دادند و انشاالله فردا شاهد جادوی بیشتری از بازیکنان خود باشیم.

حسینخانی ادامه داد: سعی کردیم حداقل با جذب بازیکنان خارجی بهتر عمل کنیم اما مشکلات خودمان را داشتیم و نتوانستیم به این بحث بیاییم. همه بازیکنانی که توانستیم حفظ کنیم و جذب کنیم بر اساس توانایی فنی آنها بوده و ما به آن بازیکنان ایمان کامل داریم. امیدواریم بتوانیم با این تیم وضعیت خود را ارتقا دهیم و در نیم فصل در صورت نیاز بتوانیم بازیکنان بهتری را جذب کنیم تا تیم هماهنگ و قدرتمندتری داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان با تاکید بر اختلاف خود با مدیرعامل باشگاه بر سر نقل و انتقالات این تیم خاطرنشان کرد: متأسفانه در تلاش هستند تا برای نمایش اتفاقات باشگاه مس در فضای مجازی کوهی از کاه درست کنند. خوشبختانه مشکلی نداشتیم و به عنوان مدیر فنی خیالمان راحت است. هیچ تفاوتی بین من و مدیریت باشگاه نیست.

خبرنگاری با بیان این مطلب نظر حسین خانی را جویا شد و گفت: «آنچه از بیرون وضعیت مس کرمان به چشم می خورد این است که این تیم سومین تیم استان کرمان است.» وی با اشاره به اینکه «به هر حال شاید اسبمان را از دست دادیم». باشد، اما ما از اصل خارج نشدیم. ما همچنان تیم اول استان با تعداد هواداران زیاد هستیم و مطمئنا سعی خواهیم کرد از این امتیاز نهایت استفاده را ببریم. چند سالی است که از لیگ برتر به لیگ برتر رفته ایم، جذب بازیکن واقعا سخت بود و یکسری مسائل دیگر وجود داشت که حالا مطرح کردن آنها کمکی به ما نمی کند.

وی در پاسخ به این سوال که خطرناک ترین بازیکن استقلال در این تیم کیست و نمی ترسی مدافعانت با مهاجمان استقلال روبرو شوند؟ “. من بازیکنان استقلال همه ستاره هستند و کار سختی داریم اما بچه های ما برای این بازی آماده هستند.