اتفاقات خوبی در راه است/ تنها چند روز پس از حضور رسمی در استقلال، به نقطه عطف مهمی رسیدند.



جواد نکونام، سرمربی آبی پوشان درباره دیدار با تراکتورسازی در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران گفت: این دیدار برای ما بسیار مهم است و نیازی به توضیح بیشتر نیست، تراکتور یکی از تیم های قوی و خوبی است. در این فصل لیگ برتر و از طرفی انگیزه زیادی برای این مسابقه داریم و در حال تلاش برای این مسابقه هستیم که در تعطیلات تمرینات منظم و خوبی داشته ایم ما روی این بازی کار کرده ایم و امیدواریم به نتیجه دلخواه خود و هواداران برسیم.

سرمربی استقلال درباره واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج پرس توضیح داد: واگذاری استقلال اتفاق بزرگی بود و همه ما این واگذاری را به فال نیک می گیریم و مشتاقیم از آقای علی عسکری تشکر ویژه داشته باشیم. مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، همکارانش و سردار شهریاری تنها چند روز پس از حضور رسمی در استقلال، گام مهمی برداشتند و با حضورشان بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کردند، امیدواریم به آینده استقلالی ها قطعا همه چیز درست شود. سازماندهی شده و شکی نداریم که استقلال یک سرمایه بزرگ است و به لطف خدا دیدگاه مالکان جدید می تواند هواداران را متحول کند چیزهای آینده.»

جواد نکونام در پایان گفت: ما به نتایج تیم های دیگر فکر نمی کنیم و فقط مسابقات خودمان را تماشا می کنیم، تمام حواسمان را گذاشته ایم، شش هفته سخت و سرنوشت ساز در انتظارمان است، باید بیشتر از همیشه تلاش کنیم. ما در این مرحله پاسخگوی تلاش های فصل خواهیم بود. تیم. “

بیشتر بخوانید: واکنش به خبر انتقال پدیده لیگ به استقلال یا پرسپولیس/استقلال خلیج فارس پولدار شده و مشکلی برای پرداخت ندارد!



سرویس داخلی اخبار فوتبال