آیا لیکرز در سال 2024 برونی جیمز را پیش‌نویس می‌کند؟

پس از باخت روز دوشنبه مقابل ناگتس، فصل لیکرز رسما به پایان رسید. لبرون جیمز به تازگی بیست و یکمین فصل حرفه ای خود را به پایان رساند. این بازیکن 39 ساله برای فصل 25-2024 گزینه 51.4 میلیون دلاری دارد. شمس چارانیا، بازیکن داخلی NBA گزارش داد که لبرون دوست دارد دو فصل دیگر بازی کند.

هدف دیگری که او می خواهد به آن دست یابد، بازی با پسرش است. منابع اشاره کرده اند که لیکرز آماده است تا در سال 2024 برونی پسر جیمز را آماده کند. این به تحقق رویای او برای بازی با پسرش کمک می کند. آیا لیکرز حاضر است از تنها انتخابی که در سال 2024 در اختیار دارد برای درفت برونی استفاده کند؟ انتخاب دور اول آنها متعلق به پلیکانز است. با حسن نیت از تجارت آنتونی دیویس در سال 2019.

آیا لبرون و برونی جیمز قرار است در فصل 25-2024 با هم در لیکرز بازی کنند؟

لبرون جیمز فصل بعد وارد سال 22 می شود و این شانس واقعی وجود دارد که بتواند با پسرش، برونی، بازی کند. با شروع فصل NCAA 2023-24، این احتمال وجود داشت که برونی برای درفت 2024 آماده نباشد. او در تابستان در یک تمرین USC دچار ایست قلبی شد و باید منتظر می ماند تا بهبود یابد. خوشبختانه جیمز جوانتر توانست به بازی بازگردد و در 25 بازی برای تروجان ها بازی کرد. علیرغم یک فصل ناامید کننده سال اول، برونی همچنان برای درفت NBA 2024 اعلام آمادگی می کند.

قهرمان چهار دوره NBA همچنان در این فصل مسلط بود، اما واضح است که سن جیمز به او نزدیک شده است. او هنوز یک ورزشکار باورنکردنی است. با این حال، می توان گفت که او در پایان بازی ها خسته می شود. مخصوصاً در فصل بعد که بازیکنان هر چه دارند می دهند. لیکرز به شدت خواهان بازگشت جیمز در فصل آینده است. آنها می دانند که بهترین شانس خود برای قهرمانی حضور جیمز در فهرست است. برای راضی نگه داشتن جیمز، لیکرز در سال 2024، پسرش برونی را به خدمت گرفت.

در حالی که لیکرز می‌گوید که می‌خواهد برونی را درافت کند، اما هرگز نمی‌دانید که آیا آنها مایل به انجام این کار هستند یا خیر. لبرون قطعا در آن رختکن حرف های زیادی برای گفتن دارد. آیا این کافی است که تیم پسرش را به خدمت بگیرد؟ در حال حاضر، برونی به تمرینات خود با مربیان ادامه خواهد داد و منتظر خواهد بود تا ببیند پیشاهنگان نزدیکتر به درفت چه فکر می کنند. اگر آنها احساس می کنند که او قرار نیست به خدمت گرفته شود، جیمز همیشه می تواند یک سال دیگر در کالج بازی کند. جیمز همچنین وارد پورتال نقل و انتقالات شده است و تصمیم می گیرد یک فصل دیگر از دانشگاه حرکت درستی باشد.



https://sportslens.com/news/the-lakers-are-open-to-drafting-bronny-james-and-helping-lebron-fulfill-his-dream-of-playing-with-his-son/ منبع: