اتلتیکو مادرید – بارسلونا; 3 نکته کلیدی / اسب خود را برای قهرمانی زین کنید!

آخرین مبارزه
فوریه 2022 در بازی برگشت فصل قبلی لالیگا اسپانیا، بارسلونا با نتیجه 4-2 مقابل اتلتیکو در نیوکمپ پیروز شد. آلبا، گاوی، آرائوخو و آلوز برای بارسا و کاراسکو و سوارز برای اتلتیکو گلزنی کردند.

شکست در ال کلاسیکو! تنها مشکل بارسلونا در این فصل در بازی بزرگ مقابل رئال مادرید بود و پس از آن دوباره به صدر جدول بازگشت. البته تنها تفاضل گل باعث شد که او پیشتاز باشد و کوچکترین اشتباهی این موقعیت را از شاگردان ژاوی خواهد گرفت. بارسلونا که 3 سال و یک ماه است در متروپولیتانو پیروز نشده، به دنبال کسب 3 امتیاز و فتح مادرید است تا مادریدی ها به آنها نرسند. در واقع ژاوی نمی خواهد در بازی های بزرگ با مشکل نتیجه نگرفتن مواجه شود و این به معنای از دست دادن جام خواهد بود. برشی که بارسا 4 سال از دستش رفته. کاتالان ها می خواهند اسب خود را برای قهرمانی در پایتخت زین کنند.

ترکیب احتمالی دو تیم
اتلتیکو مادرید:
اوبلاک، هرموسو، ویتسل، خیمنز، یورنته، کوندوگبیا، بوریوس، کوکه، کاراسکو، گریزمان و موراتا
بارسلونا: ترشتگن، روبرتو، کریستنسن، کونده، بالده، گاوی، دی یونگ، پدری، رافینیا، دمبله و تورس



سرویس اخبار فوتبال خارجی

صدمه دیده و محروم
استفان ساویچ و رودریگو دپائول مصدومان اتلتیکو مادرید برای این بازی مستعد هستند. هم جوردی آلبا و هم روبرت لواندوفسکی این بازی بزرگ را به دلیل محرومیت از دست دادند.

آمار بازی
6) در 6 بازی اخیر اتلتیکو و بارسلونا در لالیگا، امتیازات به طور مساوی بین دو تیم تقسیم شده است. هر تیم 2 بازی برد و 2 بازی هم با تساوی به پایان رسید.
2) اتلتیکو مادرید در 2 بازی آخر خود در لالیگا مقابل بارسلونا پیروز شده است. آخرین برد بارسا مقابل مادرید به دسامبر 2019 برمی گردد.
2) از دسامبر 2019، بارسلونا در 2 بازی متوالی مقابل اتلتیکو پیروز نشده است. با توجه به برد 4-2 در بازی قبلی، آنها می توانند این طلسم را بشکنند.
2) وقتی صحبت از بازی های خارج از خانه می شود، اتلتیکو در این فصل در خانه شکست خورده است. شاگردان سیمئونه در 2 بازی مقابل رئال مادرید و ویارئال شکست خوردند.
6) بارسلونا در این فصل تنها 6 گل دریافت کرده است، 1 گل در خانه و 6 گل خارج از خانه. کاتالان ها تنها 3 گل مقابل رئال در مادرید از دست دادند.
14) پس از تساوی بدون گل در هفته اول مقابل رایو وایکانو، بارسلونا درهای 14 بازی بعدی را به روی رقبای لالیگا باز کرد.
13) غیبت روبرت لواندوفسکی ضربه ای به بارسلونا خواهد بود. او با 13 گل بهترین گلزن لالیگا است در حالی که دومین گلزن برتر 8 گل به ثمر رسانده است.
5) عثمان دمبله و آنتوان گریزمان دو ستاره فرانسوی بارسلونا و اتلتیکو با 5 پاس گل بعد از میکل مرینو بهترین گلزنان فصل بودند.

3 بازی و یک امتیاز قبل از جام جهانی اتلتیکو را به طور کامل از کورس لیگ خارج کرد. به نظر می رسد که تیم دیگو سیمئونه دیگر شانس حضور در مسیر قهرمانی را نخواهد داشت زیرا فاصله امتیازی آنها با بارسا به 13 امتیاز افزایش یافته است. اگر آنها امشب در متروپولیتانو برنده شوند، می توانند به خود فرصتی بدهند که بسیار اندک خواهد بود. برخلاف گذشته، خط دفاعی نقطه قوت اتلتیکو نیست و به همین دلیل است که آنها در حال مبارزه هستند. تیم دوم مادریدی می خواهد حداقل به جایگاهی برسد که حضورشان در لیگ قهرمانان اروپا فصل آینده را تضمین کند. اتلتیکو دربی مادرید را باخت و نمی خواهد در بازی حساس با بارسلونا ببازد. شاید این بازی راه نجات را به روژیبلانکوها نشان دهد.

بارسلونا؛ مادرید را فتح کنید!

امشب از ساعت 23:30 در ورزشگاه واندام متروپولیتانو، اتلتیکو مادرید در مهمترین دیدار هفته شانزدهم لالیگا اسپانیا به مصاف بارسلونا صدرنشین می رود.

اتلتیکو مادرید؛ راه نجات