احتمال تعقیب بارسلونا اتلتیکو مادرید جدی شده است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از مصاحبه دیگو سیمئونه در مورد دلیل نیمکت نشینی آنتوان گریزمان، تیم حقوقی بارسلونا ممکن است علیه اتلتیکو مادرید اقدام قانونی کند.

سیمئونه در نشست خبری دیروز خود دلیل نیمکت نشینی آنتوان گریزمان را توضیح داد. ستاره فرانسوی در دقایق پایانی نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته با قراردادی قرضی دو ساله از بارسلونا به اتلتیکو بازگشت. اگر گریزمان 45 دقیقه یا بیشتر در 50 درصد بازی های اتلتیکو در این فصل بازی کند، بند خرید دائمی 40 میلیون یورویی او فعال خواهد شد. گفته می شود باشگاه سیمئونه را تحت فشار قرار داده است تا کمتر از 45 دقیقه با گریزمان بازی کند. مذاکرات بین اتلتیکو و بارسا برای کاهش بند خرید دائمی گریزمان جواب نداد و اتلتیکو بر همین اساس واکنش نشان داد.

مدیران بارسلونا اکنون بیش از هر زمان دیگری نسبت به آنتوان گریزمان بدبین هستند و پس از اظهارات دیگو سیمئونه، مطمئن شدند که دلیل کناره گیری مهاجم فرانسوی غیرفنی بوده است.

احتمال تعقیب بارسلونا اتلتیکو مادرید جدی شده است

سیمئونه این گمانه زنی ها را رد نکرد و گفت:“من 10 سال است که مربی اتلتیکو هستم و همه شما مرا می شناسید. من یک مربی در خدمت باشگاه هستم و همیشه همینطور بوده ام. هرگز برخلاف برنامه های باشگاه عمل نکرده ام.” حتی فوق ستاره ها بالاتر از باشگاه هستند.”

امروز روزنامه موندپورتیوو در این رابطه نوشت که تیم حقوقی بارسلونا به طور جدی شکایت از اتلتیکو مادرید را پیگیری خواهد کرد. بدبینی بارسلونا پس از بازی کمتر از 30 دقیقه گریزمان در سه بازی اخیر اتلتیکو آغاز شد و پس از مصاحبه دیروز سیمئونه این شک و تردید بیشتر شد. اکنون باشگاه از تیم حقوقی خود خواسته است که در صورت ادامه این روند از اتلتیکو شکایت کنند. اتلتیکو امروز در سوسیداد به میدان می رود و باید دید گریزمان این بار کمتر از 45 دقیقه بازی خواهد کرد یا خیر.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1841874
12 سپتامبر 1401 در 3:20 ب.ظ
623

0نقطه نظر

شکایت Mondeportivo