احساس می کنم کسی قلبم را پاره کرده است / باید خودمان را جمع کنیم

جسی مارش، سرمربی لیدز پس از بازی به شدت ناراحت بود و گفت: “من به شدت ناراحت و عصبانی هستم. احساس می کنم قلبم از سینه ام کنده شده و با خنجر تکه تکه شده است. فکر می کردم ما کنترل بازی را در دست داریم. اما بعد اجازه دادیم مثل ماهی از بین برود.البته در این مسابقه نکات مثبتی داشتیم و در مقاطعی نشان دادیم که تیمی با کیفیت هستیم اما در دقایقی که بد می شویم ثابت می کنیم که هستیم. بسیار آسیب پذیر و گاهی ساده لوحانه.» در نیمه اول شرایط تاکتیکی خوبی داشتیم، اما نتوانستیم در فضاهای بسته آنطور که باید کار کنیم.

جسی مارش، سرمربی لیدز، پس از باخت 4-3 تیمش مقابل تاتنهام اعتراف کرد که “احساس می‌کرد کسی قلب او را پاره کرده است” و اعتراف کرد که او و بازیکنانش پس از شکست مقابل تاتنهام به کمک نیاز داشتند.

لیدز اخیرا عملکرد خوبی در لیگ برتر داشته است. آنها دو بازی آخر خود را قبل از رفتن به تاتنهام برده بودند.

لیدز در بازی شنبه شب مقابل تاتنهام موفق شد سه بار پیش بیفتد اما شاگردان کونته هر بار موفق شدند با زدن گل چهارم و کسب سه امتیاز لیدز را به تساوی بکشانند و در نهایت لیدز را شکست دهند و بازی را به حساب خود بیاندازند.

وی سپس بر لزوم تقویت تیمش تاکید کرد و گفت: از نظر روحی خوب بودیم و اگرچه از نظر فنی و تاکتیکی فراز و نشیب هایی داشتیم اما هرگز روحیه بازی خود را از دست ندادیم. باید خودمان را جمع کنیم و بعد از تعطیلات جام جهانی برگردیم و با انرژی جدید بیشتر تلاش کنیم.”



سرویس اخبار فوتبال خارجی