ناگلزمن: امیدوارم بعد از کریسمس هم خوب باشیم

ناگل زمان در مصاحبه مطبوعاتی خود گفت:

با این پیروزی، بایرن مونیخ رهبری خود را تثبیت کرد تا به راحتی به تعطیلات جام جهانی قطر در راس بوندسلیگا نزدیک شود. اگرچه بسیاری از بازیکنان بایرن به همراه تیم های ملی خود در قطر حضور خواهند داشت، اما ناگلزمن گفت این وقفه فرصتی است تا بازیکنان بایرن مدتی استراحت کنند و وضعیت خود را تحلیل کنند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بایرن مونیخ امشب آخرین بازی خود را قبل از تعطیلات جام جهانی در شالکه انجام داد و با دو پاس گل جمال موسیالا و گل های سرژ گنابری و چوپو موتینگ موفق شد با نتیجه 2 بر صفر حریف خود را شکست دهد. .

امیدوارم بعد از کریسمس هم همینطور خوب باشیم
امیدوارم بعد از کریسمس همه چیز مثل امروز برای بایرن پیش برود. در این فصل همه چیز ممکن است. فرصت خوبی در اختیار ما قرار خواهد گرفت تا در این وقفه شرایط را تحلیل کنیم و نقاط ضعف را اصلاح کنیم. در این استراحت فرصتی برای ما خواهد بود که استراحت کنیم، هم از برف و سرمای آلمان و هم از آفتاب در کمپ زمستانی لذت ببریم.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1853235
22 نوامبر 1401 ساعت 00:20
1.3 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

رضایت کامل از درخشش جمال موسیالا
جمال خیلی پیشرفت کرده و امسال در نیم فصل اول درخشان بوده است. امیدوارم جمال جام جهانی بزرگی در پیش داشته باشد و بدرخشد. همچنین امیدوارم او در نیم فصل دوم مانند نیم فصل اول برای ما درخشان باشد. جمال پاهای بسیار سریعی دارد و استعداد فوق العاده ای دارد. ما بسیار خوشحالیم که او برای ما بازی می کند.

یولیان ناگلزمن، سرمربی بایرن مونیخ پس از پیروزی مقابل شالکه گفت که از شرایط بایرن راضی است و امیدوار است تیمش پس از جام جهانی قطر نیز به همین خوبی باشد.

ناگلزمن: امیدوارم بعد از کریسمس هم خوب باشیم