اختصاصی: شماره یک پرسپولیس در جدال با سپاهان غایب است


سرویس خبر شماره: 2017711
9 مه 1403 در 3:28 ب.ظ.
1.4K |

8نقطه نظر

بیرانوند: حد و مرز ایجاد نکنید، من نمی توانم بازی کنم

طی ساعات گذشته شایعات عجیبی درباره نام علیرضا بیرانوند به گوش می رسد و حالا پیگیری ها نشان می دهد که او شرایط حضور در این بازی را ندارد.

اختصاصی: شماره یک پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست داد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، انتشار خبر عجیبی مبنی بر عدم حضور علیرضا بیرانوند در جدال با سپاهان با وجود آمادگی اش، با واکنش های زیادی همراه بود.

در این خبر که به صورت گسترده و عجیب منتشر شد، اعلام شد که علیرضا بیرانوند به دلیل مصدومیت در آخرین دیدارها در اردوی تیم ملی غایب بوده و مراحل درمانی خود را به پایان رسانده است، می تواند تیمش را همراهی کند. در دیدار با سپاهان بود اما تصمیم شخصی او عدم حضور در این بازی است!

علیرضا بیرانوند پس از آسیب دیدگی از ناحیه تاندون دست، تحت نظر پزشکان تحت درمان قرار گرفت و دستش مدتی در گچ ماند. هفته گذشته او گچ خود را برداشت و به تمرینات گروهی پیوست. اما غیبت طولانی مدت او در تمرینات و شرایط مصدومیتش باعث شد تا تمرینات ویژه تری را پشت سر بگذارد و برای بازسازی عضلات دست آسیب دیده خود تمرینات وزنه برداری انجام دهد.

2007187

او در روزهای اخیر به ورزشگاه شهید کاظمی رفت و آمد داشت و البته در کنار امثال مرتضی پورعلیگنجی و یاسین سلمانی مصدوم طولانی مدت هم تمرینات بدنی انجام می داد.

امروز و ساعاتی پیش خبرهای زیادی مبنی بر رسیدن بیرانوند به شرایط بازی به گوش می رسد اما برای ریسک نکردن مقابل سپاهان بازی نمی کند و حتی ممکن است تا پایان فصل این تیم را همراهی نکند. !

پیگیری های خبرنگار اسپورت سه نشان می دهد که بیرانوند با برداشتن گچ از دستش همچنان شرایط مساعدی برای حضور در این تیم ندارد و به این ترتیب ناخواسته در جدال با سپاهان شکست خورد و این لا. سوال ربطی به تصمیم شخصی او ندارد و یک توصیه پزشکی است.

بیرانوند در توضیح مختصری که درباره این موضوع داشت، درخواست کرد که حواشی ایجاد نکنند و غیبت او در این دیدار ربطی به تصمیم شخصی او نداشته باشد و با وجود مصدومیت هایی که چندین بار متحمل شده، بنا به نیاز باشگاه تیم (پرسپولیس و تیم ملی) در ترکیب زمین از بین رفته است.

با این شرایط پرسپولیس که از جام حذفی هم کنار رفت، در دیدار حساس مقابل سپاهان نمی تواند از شماره یک خود در تیم ملی سودی ببرد و امیر رفیعی را در ترکیب خود خواهد داشت.

مجله اخبار فوتبال داخلی