دوست رونالدو برای کمک به منچستریونایتد می آید؟

منچستریونایتد با ژرژ مندز تماس گرفته تا تیم مورد انتقاد خود را تغییر دهد. مالک جدید منچستریونایتد سر جیم رتکلیف با مندس ملاقات کرد. مردی که به غیر از ژوزه مورینیو، سرمربی سابق یونایتد، نماینده بسیاری از بازیکنان برجسته از جمله کریستیانو رونالدو، برناردو سیلوا، داروین نونس و پدرو نتو بوده است.

به گزارش میرر، رتکلیف قصد دارد شروع به خرید بازیکنان جدید کند. او به سرعت متوجه می شود که مندز یک سرمایه بزرگ در دنیای نقل و انتقالات است و می خواهد از دانش این ایجنت پرتغالی نهایت استفاده را ببرد. ولوز با آوردن تعدادی از بازیکنان مندز جایگاه خود را در لیگ برتر تثبیت کرده است، در حالی که ناتینگهام فارست نیز به شدت به او تکیه کرده است.

یونایتد نیز مایل به پیروی از این روش است و ژائو نوس هافبک بنفیکا و مندس بازیکن را در نظر دارد. یونایتد همچنین با یکی دیگر از مشتریان مندز، مهاجم میلان، رافائل لیائو، در ارتباط بوده است، اما با توجه به قیمت درخواستی او که حدود 100 میلیون پوند است، احتمال کمتری دارد تا او به زمین بنشیند.

راتکلیف ماه گذشته گفت که نمی خواهد با بازیکنان بزرگ قرارداد ببندد، اما قصد دارد افراد مناسب را در موقعیت مناسب قرار دهد. وی همچنین افزود: امروزه یافتن بازیکنان جدید مهمترین بخش مدیریت یک باشگاه فوتبال است.

بیشتر بدانید:

سرویس اخبار فوتبال خارجی