اختصاصی: شکایت استقلال از دو لیدر پرسپولیس


سرویس خبر شماره: 2020084
19 اردیبهشت 1403 ساعت 22:11 |
18.4K |

43نقطه نظر

بعد از اظهارات امروز درویش و بادامکی

باشگاه استقلال از رضا درویش مدیرعامل و حسین بادامکی معاون ورزشی پرسپولیس شکایت کرد.

اختصاصی: شکایت استقلال از دو لیدر پرسپولیس

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بحث امروز مدیرعامل و معاون ورزشی پرسپولیس برای آنها دردسرساز شد چرا که باشگاه استقلال از رضا درویش و حسین بادامکی شکایت کرد.

رقابت استقلال و پرسپولیس در صدر جدول رده بندی و فاصله بسیار کم دو تیم باعث شد تا هفته های پایانی لیگ برتر با حساسیت زیادی دنبال شود. همین مشکل با مطالبات خارج از میدان و از سوی مسئولان مغربی همراه بود. در یک پرونده جدیدتر، آبی ها دو مدیر رقیب را به دادگاه کشاندند.

صبح امروز بود که تسنیم مصاحبه جنجالی با رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس را منتشر کرد. زمانی که وی به کلیپ منتشر شده از مهدی هاشمی نسب واکنش نشان داد جملات عجیبی به زبان آورد و مدعی شد که کار سرمربی استقلال تمام شده است.

2019812

درویش در این باره گفت: دیگه حرف زدن در موردش فایده نداره. به قول معروف کار می کردم که بچه ام یک شب بیرون نماند، اما وقتی رفت، چه یک شب باشد چه هزار شب. وقتی این چیزها ادامه پیدا می کنند، ریشه در جای دیگری دارند. ریشه باید برطرف شود وگرنه با دارو به چیزی نمی رسیم.

البته این تنها شعار مدیرعامل پرسپولیس درباره تیم رقیب نیست و او پیش از این نسبت به احتمال تغییر محل بازی استقلال مقابل پیکان اعتراض کرده است. درویش گفت: الان شروع به زمزمه کرده اند تا آخرین مسابقه رقیبمان را که در همان زمان است به جای دیگری ببرند! طرح آنها آنقدر مفصل است که مشخص است می خواهند چه کار کنند. گاهی می گویم «یدالله فوق ایدیهم» را فراموش می کنیم، دست خدا بالای همه دست هاست!

2019811

علاوه بر این، حسین بادامکی دیگر سرمربی پرسپولیس است که عصبانیت آبی ها را برانگیخته است. او در گفتگو با آنا گفت: استقلالی ها قبل از بازی مقابل ذوب آهن آنقدر به کوپال نظامی فشار آوردند که بعد از پایان بازی بالاخره به این نتیجه رسیدند که داور بازی را به خوبی اداره کرده است و معلوم نیست اگر او شلیک می کرد چه هیاهویی به راه می انداختند. . روزبه چشمی. اگر استقلال 10 بازیکن داشت، نتیجه نهایی همین می شد؟ بهتر است دوستان به همه این موارد فکر کنند و به نظر من خیلی از حرف هایشان عمل نمی کنند.

پیگیری های خبرنگار “مجله اخبار فوتبال” نشان می دهد که این اظهارات باعث شد تا باشگاه استقلال از مدیرعامل و معاون ورزشی پرسپولیس شکایت رسمی کند. آبی ها با توجه به اظهارات خارج از مسئولیت دو مسئول قرمزپوش و توهین مدیرعامل پرسپولیس به مهدی هاشمی نسب از نهادهای قضایی فدراسیون خواستند با تخلفات سنگین برخورد کنند.

مجله اخبار فوتبال داخلی