لیگ یک / فرار از منطقه خطر با یک امتیاز


سرویس خبر شماره: 2020083
19 اردیبهشت 1403 ساعت 22:11 |
639 امتیاز خبر

0نقطه نظر

آریو اسلامشهر سفر – دریا بابل صفر;

شاگردان وحید بیاتلو و داوود سیدعباسی به تساوی بدون گل بسنده کردند.

لیگ یک / فرار از منطقه خطر با یک امتیاز

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در اولین دیدار از هفته سی ام لیگ دسته اول فوتبال ایران، تیم های آریو اسلامشهر و دریای بابل از ساعت 17:15 امروز در ورزشگاه امام خمینی (ره) اسلامشهر به مصاف یکدیگر رفتند به سرپرستی حسین زمانی.

محمد فرامرزی، مهدی اسلامی، حبیب افرا، حسین نظیری، محمد محمدزاده، عرفان ملاپور، وحید نعمتی، عباس عامری، ایمان غلامی، نوید کومار و امیرسام نصیری 11 بازیکنی بودند که بازی آریو اسلامشهر مقابل دریای بابل را آغاز کردند.

داوود سیدعباسی در ابتدای بازی از ابوالفضل هاشمی، علی خانلرزاده، امید منصوری، محمد قاسمی نژاد، سینا زمهران، میلاد جهانی، مهدی مومنی، رضا علیاری، سیدجلال عبدی، ابوالفضل آذرنوشان و امیرمحمد لطف پیان پور در ترکیب استفاده کرد. بابل

شاگردان وحید بیاتلو که در سه هفته اخیر در لیگ دسته اول شکست نخورده بودند و یک برد و دو تساوی کسب کردند، در دیدار امروز مقابل دریای بابل به روند شکست ناپذیری خود ادامه دادند و یک امتیاز کسب کردند.

دریای کاسپین بابل که در سه بازی اخیر خود 4 امتیاز کسب کرده بود و به شرایط خوبی رسیده بود، در دیدار امروز مقابل آریو اسلامشهر به تساوی بدون گل رضایت داد تا امید به بقا را زنده نگه دارد.

شاگردان بیاتلو در این دیدار خانگی با تساوی بدون گل 42 امتیازی شدند و در رده هفتم جدول رده بندی لیگ دسته اول باقی ماندند و داریا بابل با 24 امتیاز در رده چهاردهم قرار گرفت و دو پله بالاتر از منطقه خطر قرار گرفت.

مجله اخبار فوتبال داخلی