اختصاصی – عزت اللهی برای وایلا بازی می کند!

او در این بین پیشنهاداتی از پرتغال و هلند در چنته داشت و انتظار می رفت در این دو دوره قهرمانی به جمع بازیکنان ایرانی بپیوندد که در نهایت این اتفاق نیفتاد.

اما در نهایت دوره نقل و انتقالات تابستانی به پایان رسید و هیچ باشگاهی نتوانست مبلغ نسبتاً بالای باشگاه وایلا را برای فسخ قرارداد عزت اللهی بپردازد تا ایرانی هافبک دفاعی تیم ملی در وایلا بماند.

سعید عزت اللهی 25 ساله با 45 بازی داخلی یکی از بازیکنان جوان اما باتجربه تیم ملی محسوب می شود که شانس بالایی برای حضور در دومین جام جهانی خود دارد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

شایعات حاکی از آن است که عزت اللهی به احتمال زیاد به کار خود با وایلا ادامه خواهد داد، اما با توجه به اینکه پنجره نقل و انتقالات برخی دیگر از باشگاه های لیگ اروپایی همچنان باز است، انتظار می رود او به تیمی در آن لیگ ها و پس از حضور احتمالی در جام حذفی قرض داده شود. به تیم دیگری

نکته مهم این است که با توجه به مبلغ بالایی که الغرافه برای انتقال قرضی این بازیکن پرداخت و باشگاه وایلا را حدود یک میلیون یورو سود کرد، انتظار باشگاه برای فروش عزت اللهی نیز رقم قابل توجهی بود. .

با پایان یافتن پنجره تابستانی فوتبال اروپا، سعید عزت اللهی تصمیم نهایی خود را برای ادامه فوتبالش گرفته است.

اختصاصی - عزت اللهی برای وایلا بازی می کند!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سعید عزت اللهی یکی از جذاب ترین بازیکنان بازار نقل و انتقالات تابستانی ایران بود. لیست این باشگاه مطرح شده و حتی وائله نیز از قصد خود برای فروش عزت اللهی خبر داده است.

عزت اللهی در عین حال پیشنهاد جدی تراکتورسازی در چنته داشت و با قربان بردیف جلسه داشت اما این موضوع هرگز به مذاکره و توافق نرسید. وی همچنین به نمایندگان سایر تیم ها اعلام کرد که قصد حضور در هیچ تیمی در مسابقات قهرمانی ایران را ندارد.

عزت اللهی با توجه به حضور موفق تیم ملی ایران در لیگ یونان از این لیگ پیشنهاد دارد و با توجه به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات یونان در اواسط شهریور می تواند به یکی از تیم های مطرح یونان برود. سوپر لیگ.


سرویس خبر شماره: 1841695
سپتامبر 11, 1401 در 1:44 ب.ظ
365

5نقطه نظر

شاید انتقالی در راه است اما …