دیابات در تمرین عصر امروز پرسپولیس

مدیرعامل پرسپولیس می گوید قرارداد شیخ دیابته یک ساله خواهد بود.

دیابات در تمرین عصر امروز پرسپولیس

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رضا درویش پس از امضای قرارداد دیابات در باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: با وجود تعطیلات از حضور شما متشکرم. البته جمعه و شنبه برای ما فرقی نمی کند و هر کاری می کنیم تا هواداران راضی باشیم و نظر کادر فنی را بدهیم. وقتی آمدید، دیدید که همکاران خدماتی، روابط عمومی و بین المللی آنجا هستند و همچنان کار می کنند.


سرویس خبر شماره: 1841702
11 سپتامبر 1401 در 2:10 ب.ظ
3.2 هزار |

0نقطه نظر

قرارداد یک ساله با شیخ;

درویش با اشاره به مدت قرارداد گفت: قرارداد یک ساله است و با موافقت او و کادر فنی آن را تمدید می کنیم، زیرا او می خواست در پرسپولیس بماند و گفت از زمانی که به ایران آمدم، علاقه خاصی به پرسپولیس و هوادارانش.

مدیرعامل پرسپولیس درباره خرید بازیکنی که برای استقلال بازی کرده است، گفت: تمام تلاش خود را می کنیم تا رضایت کادر فنی و هواداران را جلب کنیم و وقتی تاثیر رضایت آنها را می بینیم خسته می شویم. همه خریدهای ما خوب بود، خریدهای داخلی، بهترین بازیکنان موجود را خریدیم و به نظرم بازیکنان خارجی بی نظیر بودند و امیدوارم با هم کنار بیایند و تیم خوبی بسازند. در این فصل کارهای جدیدی انجام داده ایم و سعی کرده ایم برای برخورد با دلال ها گام برداریم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی در خصوص امضای قرارداد با دیاباته گفت: بعد از مذاکراتی که با آقای دیابات داشتیم، دیروز آمدند، باید آزمایشاتی انجام می دادند که انجام دادند و امروز برای عقد قرارداد به باشگاه آمدند. بعدازظهر به تمرین می روند و امیدوارند به آرزوهای تیم برسند. تیمی شاداب و بسیار قوی داشته باشید و لیگ را با تیمی قدرتمند ادامه دهید.