اختصاصی: علی شاه وارد سپاهان شد


سرویس خبر شماره: 2018198
11 مه 1403 در 5:37 ب.ظ.
3.3K امتیاز خبر|

دهنقطه نظر

پایان غیبت کاپیتان شماره 2

کاپیتان پرسپولیس شرایط حضور در جدال مقابل سپاهان را به دست آورد.

اختصاصی: علی شاه وارد سپاهان شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امید عالیشاه، کاپیتان تاثیرگذار پرسپولیس که در دیدارهای اخیر این تیم به دلیل مصدومیت غایب بود، حالا شرایط همراهی قرمزها مقابل سپاهان را به دست می آورد و در صورت تصمیم کادرفنی و اسمار ویرا. ، او این تیم را همراهی خواهد کرد.

عالیشاه که به واسطه قدرت فنی و رهبری خود بازیکنی تاثیرگذار در بین بازیکنان پرسپولیس محسوب می شود در دیدار مقابل آلومینیوم نیز غایب بود و غیبت او در این دیدار کاملا محسوس بود و در نهایت با حذف از فصل گذشته همراه شد. . قهرمان اراک

جام امید عالیشاه فصل گذشته با گلزنی در فینال مقابل استقلال برای پرسپولیس به ارمغان آورد و این تیم سه گانه را به دست آورد.

1998324

حالا که دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته و پس از بررسی کادر پزشکی شرایط حضور در بازی با سپاهان را به دست آورده است، باید دید کادر فنی برای این دیدار چه تصمیمی خواهد گرفت و عالیشاه چه تصمیمی خواهد گرفت. از ابتدا در تیم قرمز بازی کند یا فرصت حضور در مسابقه به او داده شود.

پرسپولیس فردا در ورزشگاه آزادی یکی از حساس ترین دیدارهای خود را مقابل سپاهان برگزار می کند، دیداری که تا حدود زیادی سرنوشت قهرمانی این فصل را رقم خواهد زد و باید دید آیا می تواند در دیداری که پیش از این بود شکست بخورد. نام تجاری. توسط رضا اسدی روی یک ضربه ایستگاهی برای جبران کرده یا نکردنشان.

در حال حاضر بزرگترین خبر از اردوی پرسپولیس بازگشت امید عالیشاه به این دیدار است و باید دید با توجه به محرومیت دانیال اسماعیلی فر و عدم وضعیت علیرضا بیرانوند، فلسفه اسمار برای این دیدار چیست. هنوز روشن است .

مجله اخبار فوتبال داخلی