اختصاصی – نوراللهی غایب بزرگ اردوی اتریش؟

موضوع نوراللهی در حال حاضر تنها با دستور عالی در سطح وزارت امور خارجه و تصویب قوانین اداری معمول امکان پذیر است. و باید دید که امشب تیم ملی به اتریش می رود یا خیر. جالب است بدانید که سوال حضور در اتریش از طریق سفارت اتریش در امارات پیش از این برای فرهاد مجیدی نیز پیش آمده بود و او با تاخیر تیم کولبا را به این اردو همراهی کرد.

نوراللهی که یکی از مهره های اصلی تیم ملی است و در سه سال گذشته به عنوان بازیکن فیکس در تمامی بازی های ملی به میدان رفته است، به احتمال زیاد به دلیل پیگیری های مکرر مدیران اجرایی فعلی و سابق، این سفر را از دست خواهد داد. تیم ملی هفته گذشته

پیش از این حامد مومنی مسئولیت امور اجرایی تیم ملی را برعهده داشت و با تغییراتی که در فدراسیون ایجاد شد، این امور به مهدی خراطی که پیش از این این سمت را برعهده داشت، واگذار شد؛ البته خراطی در مراسم های ریاست جمهوری فعالیت می کند و در حال حاضر در خارج از کشور از سوی نهاد ریاست جمهوری ماموریت دارد. با این حال در روزهای اخیر روابط بین الملل با رهبری او کارها را سامان داده است.

ویزای احمد نوراللهی برای پیوستن به اردوی اتریش صادر نشد و از این رو وی در دیدار با سنگال و اروگوئه در ایران غایب خواهد بود.

اختصاصی - نوراللهی غایب بزرگ اردوی اتریش؟

مشکل نوراللهی این است که فدراسیون فوتبال با وجود ارسال سه نامه نتوانست مصاحبه یک ساعته در سفارت اتریش در امارات را تضمین کند، بنابراین این بازیکن به احتمال زیاد این اردوی حساس و این دو بازی حساس را از دست خواهد داد.

نکته مهم این است که اتریش ویزای ملی ندارد و نوراللهی تنها با اخذ ویزای شینگن می تواند به این کشور سفر کند. موضوع دیگری که می توان به آن اشاره کرد ورود دیرهنگام دو ملی پوش رضاییان و پورعلیگنجی به این لیست و انجام کارهای اداری و دریافت ویزای خود از طریق سفارت اتریش در تهران است. در حالی که نوراللهی در امارات موفق به انجام این کار نشد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با تغییرات در فدراسیون و تیم ملی و شرایطی که افراد لیست اولیه تیم ملی برای ثبت نام برای دریافت ویزای شینگن به سفارت اتریش در تهران مراجعه کردند. احمد نوراللهی تنها بازیکن ایرانی مقیم امارات است که هنوز موفق به اخذ ویزای اتریش نشده است.

نوراللهی که شب گذشته در تیم شباب الاهلی بازی می کرد تمرینات خوب قبلی خود را زیر نظر جردیم از سر گرفت و قطعا از دست دادن این اردو برای او ضایعه بزرگی خواهد بود.


سرویس خبر شماره: 1844049
26 شهریور 1401 @ 12:24 |
60.2K امتیاز خبر|

21نقطه نظر

ماجرای عجیب ویزای تیم ملی