ادعای بارسا: اصلا به گواردیولا فکر نمی کنیم!


سرویس خبر شماره: 2000862
20 فوریه 1402 در 10:59 ق.ظ |
241 امتیاز خبر

0نقطه نظر

دکو مدیر ورزشی بارسلونا می گوید این باشگاه قصد ندارد دوباره با پپ گواردیولا به عنوان مربی همکاری کند.

ادعای بارسا: اصلا به گواردیولا فکر نمی کنیم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بحث انتخاب جانشین ژاوی که قصد دارد در پایان فصل از نیمکت بارسلونا جدا شود داغ است و اکنون همه توجهات معطوف به گزینه ای است که بارسا باید انتخاب کند.

در چند روز اخیر نام های مختلفی علاوه بر نام بارسا به گوش می رسد اما هنوز مذاکرات رسمی با هیچ یک از مربیان آغاز نشده است اما گزینه های جذابی مانند یورگن کلوپ و پپ گواردیولا هواداران این تیم را به وجد آورده است. .

با این حال، دکو که به عنوان مدیر ورزشی در بارسلونا کار می کند، احتمال بازگشت گواردیولا به نیمکت این تیم را رد کرد، بنابراین شایعات در مورد آن به زودی از بین خواهند رفت.

1984858

او در گفتگو با Esport3 گفت: “پپ مربی فوق العاده ای است. هیچ بحثی در مورد آن وجود ندارد. او مربی بهترین دوران بارسا در تاریخ بود و این شکی نیست. او به دور از دستیابی به پیروزی و قهرمانی ادامه داد. این تیم و در حال حاضر بهترین مربی جهان است.

اما ما با هیچ مربی صحبت نکرده ایم. این طبیعی است که رسانه ها در مورد فلان مربی سوال مطرح کنند و صحبت کنند اما با توجه به اینکه او با باشگاهش قرارداد دارد، طرح این سوالات بی احترامی به ما و آنها است. زمان معرفی مربی جدید فرا خواهد رسید.”

مجله اخبار فوتبال خارجی