ادعای جالب گل گهر درباره قهرمان لیگ!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دربی کرمان با تساوی به پایان رسید و گل گهریس به دنبال بازیابی جایگاه خود در بالای جدول در دیدارهای پیش رو است. آن ها که از ابتدای نیم فصل به پیروزی نرسیده اند، در انزلی به دنبال شکستن این طلسم خواهند بود. در همین رابطه با علی علیزاده هافبک دفاعی گل گهر گفت وگویی انجام داده ایم که در ادامه می خوانید؛

این هافبک در خصوص بازی این هفته گل گهر و ملوان افزود: ملوان تیم بسیار جوانی است و در هفته های اخیر نشان داده تیم خوبی با برنامه هستند. بازی انزلی و در حضور هواداران ملوان همیشه سخت بوده است. ملوان از زمان های قدیم در خانه خود بسیار قدرتمند و خطرناک بود. در مجموع بازی سخت و فیزیکی در پیش داریم، اما امیدوارم بتوانیم مثل بازی اول سه امتیاز را کسب کنیم.

در مورد اعتراض بازیکنان گلزن، او به تاخیر در زمان مسی ادامه داد: آقای عادل می‌توانست در نیمه اول به بازیکنان مسی اخطار بدهد و فکر می‌کنم با بازیکن مهربان بود. ما نمی توانیم تیم حریف را مقصر بدانیم چون از نظر فنی بهتر هستیم، اما این شکل از فوتبال به هیچ وجه زیبا و لذت بخش نیست. به هر حال هر تیمی سبک خودش را دارد و شاید مس کرمان می خواست با این روش امتیاز بگیرد. در مجموع عملکرد خوب و امیدوارکننده ای داشتیم و امیدواریم در بازی های بعدی سه امتیاز را کسب کنیم.

وی در پایان افزود: امیدوارم بدشانسی ما تمام شود و بتوانیم همین هفته امتیاز جمع کنیم، همانطور که آمار نشان می دهد همیشه بیشترین شانس گلزنی را داشته ایم و به ندرت به حریف فرصت ایجاد موقعیت گلزنی داده ایم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

هافبک گل گهر می گوید نتایجی که در مسابقات اخیر کسب کرده اند با نوع فوتبال آنها سازگاری ندارد.

ادعای جالب گل گهر درباره قهرمان لیگ!

این بازیکن در مورد افت گل گهر در جدول و هدف این تیم بیان کرد: بازی های زیادی تا پایان فصل باقی مانده است و فکر می کنم تکرار کورس و حتی کسب عنوان قهرمانی غیرممکن نیست. فصل گذشته که به ناحق هفت امتیاز از ما کسر شد و به رده نهم سقوط کردیم، با تلاش بازیکنان، کادرفنی و باشگاه توانستیم به بالای جدول برگردیم و در نهایت در رده چهارم قرار بگیریم. در این فصل نیز عملکرد خوبی داشته ایم و امیدوارم بتوانیم هر چه زودتر به روند خوب هفته های قبل برگردیم و بتوانیم در صدر جدول رده بندی قرار بگیریم.

وی در خصوص عملکرد خود در این فصل گفت: نمی توانم در مورد عملکردم نظر بدهم، تمام تلاشم را در تمرینات و بازی ها انجام می دهم و کادر فنی باید در این باره اظهار نظر کند. در کل روحیه جنگندگی امیرخان به من و سایر بازیکنان منتقل شد. بچه ها با بهترین توانایی های خود بازی می کنند اما ما در چند هفته گذشته شانسی نداشتیم. تیم ما واقعاً فوتبال خوبی بازی می کند، اما امتیازاتی که گرفتیم با نوع فوتبال ما همخوانی ندارد. امیدوارم این بدبختی ها متوقف شود و بتوانیم وضعیت خود را اصلاح کنیم.

علیزاده در ابتدا درباره تساوی هفته گذشته تیمش مقابل مس گفت: در این بازی از نظر مالکیت توپ و ایجاد موقعیت بسیار خوب عمل کردیم اما در دقایق پایانی به دلیل عدم تمرکز لازم و بدشانسی، ما در این بازی موفق شدیم. گل تساوی را واگذار کرد. به نظر من داوران خیلی با ما خوب نبودند. در حالی که آن بازی سه یا چهار دقیقه وقت تلف شده داشت، داور خوب بود و هفت دقیقه وقت اضافه اضافه کرد. آقای عادل می توانست زودتر از گل بازی را تمام کند اما ما به دنبال بهانه نیستیم و تلاش می کنیم هر چه سریعتر نتایج بد چند هفته اخیر را جبران کنیم.


سرویس خبر شماره: 1869739
22 فوریه 1401 @ 11:59 ق.ظ |
1.8K |

0نقطه نظر

علیزاده: هنوز برای برگشتن به کلاس دیر نیست