ادعای سرمربی تیم امید از یحیی گل محمدی


سرویس خبر شماره: 1975543
5 نوامبر 1402 ساعت 13:11 |
نمایش 4K |

18نقطه نظر

با او درباره یاسین گفت‌وگو کردیم.

رضا عنایتی مدعی است قبل از عقد قرارداد یاسین سلمانی با پرسپولیس با یحیی گل محمدی درباره این بازیکن مذاکره کرده است.

ادعای سرمربی تیم امید از یحیی گل محمدی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، عنایتی که صبح امروز اولین مصاحبه خود را بعد از بازی های آسیایی انجام داد، در ادامه به ماجراجویی هایش با پرسپولیس پرداخت و مدعی شد قبل از اینکه یاسین سلمانی با پرسپولیس قرارداد امضا کند، درباره او با یحیی صحبت کرده است. . صحبت کرد

سرمربی تیم امید به این موضوع اشاره کرد و گفت: با چه کسانی صحبت کردیم نام نمی برم. ما رفاقت های زیادی داریم و این فرد یکی از مسئولان باشگاه بود. حتما چرا نمیگی؟ خود آقای گل محمدی با من صحبت کردند. با توجه به اینکه با یاسین صحبت کرده بودم، از من جویای حالش شدند. من به آقای گل محمدی در مورد یاسین گفتم و حتی در مورد عمری هم پرسیدم که چون کمتر بازی می کند اینطور می شود که با تمام توان به هانگزو برویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا گل محمدی به او گفته که بازیکنان باید برای مسابقات لیگ قهرمانان برگردند، پاسخ داد: ما اصلا در این مورد صحبت نکردیم و حتی زمانی که بازیکنان پرافتخار پرسپولیس به هانگژو آمدند، من نبودم. در کل از آنچه اتفاق افتاده بود مطلع شد. توافق، آنها را بازگرداندند. دلیلی ندیدم که بازیکن بیاید و با مغولستان برای ما بازی کند و برگردد.

رضا عنایتی نیز در این باره افزود: سفر طولانی و وحشتناک بود، هفت ساعت و می دانید که برای یکی دو ساعت پرواز، سه روز ریکاوری نیاز است. حتی زمانی که یاسین سلمانی، عمری و م.احمدی آمدند، در بازی اول اصلا به آنها بازی نکردم و در بازی دوم به یکی از آنها 50 دقیقه وقت دادم. در دقیقه 80 یاسین سلمانی روی زمین افتاد و دوباره پرواز کرد و بعد نباید این اتفاقات می افتاد، افتاد و پرواز کرد.

مجله اخبار فوتبال داخلی