بالاتر از «لوکادیا»؛ بهترین بازیکن پرسپولیس پیدا شد! فوتبال ۳۶۰ | akhbarfootball

به گزارش فارس، فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) زمان مراسم بهترین های فوتبال جهان THE BEST را اعلام کرد. بر این اساس این مراسم در تاریخ 17 ژانویه 2022 (17 دی ماه 1400) برگزار خواهد شد. روند رای گیری بهترین ها از دوشنبه 22 نوامبر آغاز می شود و در جمعه 10 دسامبر 2021 به پایان…

  • «علیرضا بیرانوند» با گل نخوردن در 6 مسابقه از 7 بازی اخیر، به صدر جدول بهترین بازیکنان فصل رسیده است.
  • در نتیجه در بین بازیکنان پرسپولیس هم علیرضا بیرانوند در 5 بازی منجی تیمش بود و یورگن لوکادیا در 2 مسابقه، تک ستاره تیمش بود.
  • وی موفق شد از میان گرت بیل و آنتوان گریزمن دیگر نامزدهای دریافت جایزه بهترین بازیکن سال اروپا، این عنوان را از آن خود کند.
  • در این مراسم تیم منتخب سال فیفا در سال ۲۰۲۱ هم اعلام شد که همراه با نکات عجیبی بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، امروز علیرضا جهانبخش بازیکن ارزنده تیم ملی فوتبال و باشگاه برایتون انگلیس، پیراهنی که در دور مقدماتی جام جهانی در بحرین به تن کرده بود به بهزیستی استان گیلان اهدا کرد. در این مراسم حسین نحوی‌نژاد با قدردانی از تلاش این بازیکن ارزنده در جهت اعتلای نام کشور عزیزمان،… فدراسیون جهانی تاریخ و آمار فوتبال جهان نام الکسیا پوتلاس از اسپانیا را به عنوان بهترین بازیکن زن سال فوتبال جهان انتخاب کرد الکسیا پوتلاس بهترین بازیکن زن سال جهان از دید فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار شد. او پیش از این عنوان بهترین بازیکن زن سال فوتبال اروپا را هم از آن خود… خبرگزاری آریا- مهاجم لهستانی بایرن مونیخ به عنوان بهترین بازیکن سال 2021 برگزیده شد. به گزارش آریا، جایزه بهترین بازیکن سال 2021 به روبرت لواندوفسکی رسید.

برنده توپ طلا سال ۲۰۲۱ لو رفت | ارسال دعوت نامه برای بهترین بازیکن جهان!

به گزارش همشهری‌آنلاین، کریم بنزما امید زیادی داشت که در جام جهانی ۲۰۲۲ به میدان رود. بنزما دو روز قبل از آغاز جام جهانی مصدوم شد و به همین خاطر دیدیه دشان نام او را از فهرست تیم خط زد اما جالب این که دشان هیچ بازیکنی را جایگزین این بازیکن باتجربه نکرد تا احتمال… سرانجام نوبت بـه يكى از بزرگان فوتبال جهان، بازيكنى از مدرسه نوآور و خلاق مجارستان در سال‌هاى دهه ۵۰ ميلادى مى‌رسد. فرانس پوشكاش، سرگرد سواره نظام ارتش مجارستان، عضو باشگاه «اوژپشت» و كاپيتان يكى از بزرگترين تيم‌هاى فوتبال اروپا پس از جنگ جهانى دوم در جام جهانى ۱۹۵۴ بود كه اسم و رسمى بـه هم زد.

پرطرفدارترین فوتبالیست جهان کیست؟

او در سال ۱۹۹۶ در حالی که ۲۰ سال داشت، برنده توپ طلا شد و در سال ۱۹۹۷ که ۲۱ سال داشت، برنده جایزه بهترین بازیکن سال فیفا شد. مسن‌ترین بازیکنی که بهترین بازیکن سال فیفا شده‌است، فابیو کاناوارو است که در سن ۳۳ سالگی و در سال ۲۰۰۶ آن را به‌دست آورد. مسن‌ترین برنده توپ طلا، استنلی متئوس است که در سن ۴۱ سالگی آن را کسب کرد. هرسال فیفا و فرانس‌فوتبال بهترین بازیکن مرد و زن سال فوتبال جهان را انتخاب می‌کنند. فیفا این کار با رای‌گیری از سرمربیان تیم‌های ملی، کاپیتان‌های تیم‌های ملی، سرپرست‌های رسانه‌ها و مردم انجام می‌دهد که با اهدای جایزه بهترین بازیکن مرد فیفا همراه است. فرانس‌فوتبال این کار را با رای‌گیری از ۱۸۶ خبرنگار از ۱۸۶ کشور جهان انجام می‌دهد که با اهدای توپ طلا همراه است.

طارمی و آزمون رای نیاوردند

از مهاجم پرتغالی منچستریونایتد به بهانه تبدیل شدن به گلزن ترین بازیکن جهان در حاشیه اکسپو دبی تجلیل شد. به گزارش ایسنا و به نقل از تایمز، کریستیانو رونالدو فوق ستاره منچستر یونایتد که رابطه خوبی با مجله اخبار فوتبال پسر حاکم دبی دارد، این روزها در شهر دبی حضور دارد تا در نمایشگاه بین المللی اکسپو حضور… بال راست پرتغالی منچسترسیتی به ستایش از دنی آلوس پرداخت و او را بهترین مدافع راست تاریخ فوتبال جهان دانست.

http://3dmark.ir