ادعای عجیب تلگراف علیه ایران

روزنامه تلگراف لندن با انتشار گزارشی خواستار اخراج تیم ملی فوتبال ایران از جام جهانی 2022 قطر شد.

ادعای عجیب تلگراف علیه ایران

روزنامه تلگراف در این مقاله در گفت و گو با کریس برایانت، وزیر امور خارجه اسبق انگلیس، چنین نوشت: هر کشوری که از ولادیمیر پوتین حمایت نظامی کرد باید از ورزش جهانی اخراج شود.


سرویس خبر شماره: 1848889
26 مه 1401 @ 7:46 ب.ظ
143.1K امتیاز خبر|

68نقطه نظر

آنها را از جام جهانی حذف کنید.

تیم ملی ایران به عنوان اولین تیم آسیایی به جام جهانی 2022 راه یافت و این روزها زیر نظر کارلوس کی روش خود را برای حضور در این مسابقات آماده می کند. در هفته های اخیر فشارها و اظهارنظرهای سیاسی در خصوص محرومیت ایران از این تورنمنت مطرح شده است اما فیفا واکنشی به این ادعا نشان نداده است. تلگراف امروز در مقاله ای که در وب سایت خود منتشر کرد، از فدراسیون جهانی فوتبال خواست تا در این پرونده مداخله کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در کمتر از یک ماه و نیم مانده به آغاز جام جهانی قطر و در شرایطی که تیم ملی ایران خود را برای حضور در این رقابت ها آماده می کند، روزنامه تلگراف امروز در مطلبی با اشاره به روسیه استفاده از پهپادهای ایرانی همراه با اوکراین، از مقامات برگزارکننده جام جهانی و فدراسیون بین المللی فوتبال خواستار تحریم ایران شد.

این وضعیتی است که ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه ایران در رد این ادعا توضیح داد. اخبار منتشر شده در مورد حمایت ایران از روسیه و تهیه پهپاد برای حمله به اوکراین دارای انگیزه سیاسی بوده و توسط منابع عربی منتشر شده است.