اریک تن هاگ به طرز مضحکی مدعی شد که باخت شرم آور منچستریونایتد مقابل کریستال پالاس بی نتیجه بود – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


اریک تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد به طور عجیبی ادعا کرده است که باخت این تیم از کریستال پالاس، با وجود فرم بسیار ضعیف باشگاه در این فصل، غیرقابل تصور و غیرقابل توصیف بود.

یونایتد سیزدهمین شکست خود در لیگ برتر را در بازی 4-0 مقابل پالاس در سلهرست پارک متحمل شد.

یک گل از مایکل اولیز و گل های ژان فیلیپ ماتا و تیریک میچل بدبختی بیشتری را بر تن هاگ که در حال حاضر تحت فشار شدید قرار دارد، انباشته کردند.

یونایتد دوباره فقیر شد و تقریباً در همه بخش ها توسط مردان الیور گلاسنر پیشی گرفت.

پس از پایان بازی، تن هاگ با خبرنگاران صحبت کرد و در مورد عملکرد بازیکنانش و اتفاقاتی که برای تیم در لندن رخ داد، رای خود را اعلام کرد.

تن هاگ در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت: «این بسیار ناامیدکننده است. قطعا بدترین شکست (فصل). باید بهتر عمل می کردیم. عملکرد تیم درست نبود، مرتکب اشتباهات بزرگ و پیروی نکردن از برنامه یا فیلمنامه یا قوانینی که داریم. البته اشتباهات انفرادی هم بود اما بعد باید همدیگر را بپوشانیم و نکردیم. ما همدیگر را ناامید می کنیم و سپس شما بدترین شکست را می گیرید.

وقتی از او پرسیده شد که آیا این شکست برای یونایتد غیرممکن بود، او پاسخ داد: «در واقع بله، زیرا این چهارمین شکست در سال 2024 است. بردهای زیادی داشتیم اما شکست دادن ما سخت بود و امروز شکست دادن ما آسان بود.”

او تاکید کرد که همه بازیکنان در رده هایش به او متعهد هستند و می خواهند او موفق شود. “من مطمئن هستم که آنها نیت درستی دارند و از ابتدا مشتاق بودند، اما زمانی که ما بازی می کردیم، اجرا نکردیم. انفرادی عملکردی نداشتیم و ما به عنوان تیم عمل نکردیم.»

تن هاگ اعتراف کرد که جانی ایوانز کاملاً آماده نبود و به دلیل بحران مصدومیت باشگاه در بخش دفاعی به سرعت به بازی برگشت.

مرد هلندی گفت: “قطعا نه (ایوانز آماده نبود). احترام زیادی برای جانی که او وارد بازی شد اما آماده نبود که وارد این بازی شود. او فقط دو روز تمرین داشت و این یک نمونه است. او 90 دقیقه بازی کرد و این واقعاً یک پاداش است که او این کار را انجام داد، اما البته، او نمی‌تواند در حد معمول بازی کند.»

تن هاگ اظهارات خود را دوچندان کرد که یونایتد از ابتدای سال 2024 تنها چهار بار طعم شکست را چشیده است و همچنین از همه کسانی که با باشگاه در ارتباط هستند خواست تا ایمان داشته باشند.

او به این وظیفه سپرده شد که این باور باید از کجا بیاید. او پاسخ داد: «همانطور که گفتم، ما تا کنون فقط 4 شکست داشته ایم و در تمام فصل به خصوص در خط دفاعی مشکلات بزرگی داشته ایم. در تمام مدت تیمی با روحیه جنگندگی و شکست دادن سخت وجود داشت. همانطور که گفتم، امروز شکست دادن ما آسان بود.»

این مربی 54 ساله از بازیکنانش خواست تا از انگیزه و “روحیه جنگنده” که توسط هواداران یونایتد در خارج از خانه به نمایش گذاشته شده است، الگوبرداری کنند، آنها حتی در شرایط بسیار سخت در حمایت از تیم درخشان بودند.

بعد از یونایتد آرسنال در اولدترافورد این هفته است.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/05/07/erik-ten-hag-ludicrously-claims-man-uniteds-embarrassing-loss-vs-crystal-palace-was-out-the-blue-279856/ منبع: