اریک تن هاگ “بی رحم” به طور فزاینده ای نسبت به جیدون سانچو بی تاب می شود – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


اریک تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد، به طور فزاینده‌ای نسبت به جیدون سانچو بی‌صبر می‌شود، زیرا این مرد هلندی در حال نقشه‌کشی بی‌رحمانه تابستانی با بسیاری از ستاره‌های تیم اصلی است که انتظار می‌رود فروخته شوند.

لوکهورست می افزاید: “اگرچه نیوکاسل به اسکات مک تومینای علاقه نشان داده است، یونایتد به طور موقت برای فروش او برنامه ریزی نکرده است، زیرا او جوان ترین از چهار هافبک مرکزی ارشد آنها است.”

ساموئل لوکهورست گزارش می‌دهد: «اریک تن هاگ می‌خواهد منچستریونایتد به عنوان بخشی از مرحله بعدی بازسازی تیم، ظالم‌تر باشد.»

انتظار می رود که جدایی پلیستری و الانگا راه را برای آمدن آماد دیالو به تیم و مبارزه برای جایگاهی تحت عنوان تن هاگ هموار کند.

https://thepeoplesperson.com/2023/04/03/ruthless-erik-ten-hag-becoming-increasingly-impatient-with-jadon-sancho-262053/ منبع:

Peoples Person اعلام کرد که این دو وینگر برای فصل آینده به صورت قرضی آماده هستند.

انتظار می رود یونایتد به پیشنهادات برای دروازه بان پشتیبان دین هندرسون گوش دهد، در حالی که مشخص است که تن هاگ به طور فزاینده ای نسبت به جیدون سانچو، که در پنج ماه گذشته پنج بار بازی کرده است، بی تاب می شود.

هری مگوایر، براندون ویلیامز، الکس تلس و آنتونی مارسیال همگی برای انتقال در دسترس خواهند بود، همانطور که اریک بیلی اگر نتواند به نقطه عطف ظاهری برسد و تعهد مارسی به دائمی کردن انتقال قرضی خود را جلب کند، در دسترس خواهد بود.

فاکوندو پلیستری و آنتونی الانگا نیز ممکن است در راه خروج باشند.

سانچو در شکست 2-0 یونایتد مقابل نیوکاسل در روز یکشنبه به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و تاثیر چندانی نداشت.

در بازگشت از تبعید، سانچو نمایش‌های امیدوارکننده‌ای داشت و حتی با گل‌های کمی هم کمک کرد، اما مانند بسیاری از هم‌تیمی‌هایش، اخیراً به سختی می‌توان کارآمد بود.

وینگر انگلیسی به طور مداوم در دوئل های خود پیشی می گرفت و به سختی در آینده تهدیدی برای نمایش بد همه جانبه شیاطین سرخ بود.

مطابق با اخبار عصر منچستردر حالی که یونایتد آماده دریافت پیشنهادات برای تعدادی از بازیکنان خود است، سانچو به تدریج در خلق و خوی تن هاگ اشتباه می کند.