افشاگری باورنکردنی در چهره فتح الله زاده; دوبار با یک چک پول برداشت/ یا من انصراف دادم یا فتح الله زاده باید از استقلال برود!

وی سپس در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: شما یک بار آن پول را گرفتید و دیگر حق نداشتید و فردا ثابت می شود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

قربان زاده گفت حتی اگر این مشکل به خروج من از سازمان خصوصی سازی منجر شود، این مشکل را ثابت می کنم.

فتح الله زاده که از صحبت های قربان زاده شوکه شده بود در توضیحات خود در حالی که چند قدمی او نشسته بود با حالتی عصبانی اعلام کرد که برای او پرونده تشکیل خواهد داد و باید این موضوع را در دادگاه ثابت کند. سوژه ای که با خنده رئیس سازمان خصوصی سازی همراه شد. فتح الله زاده مدام می گفت که قربان زاده حق ندارد این حرف ها را اینجا بزند و بی فایده است.

قربان زاده با اشاره به اینکه فتح الله زاده دو بار بابت این چک ها از باشگاه پول گرفته است، با لبخند به فتح الله زاده گفت: فردا این موضوع ثابت می شود و یا او در سازمان خصوصی سازی نمی ماند یا فتح الله زاده از باشگاه می رود.

بعد از صحبت های اولیه فتح الله زاده مبنی بر اینکه چرا پس از پیوستن به استقلال 5 میلیارد تومان از باشگاه گرفته است، قربان زاده صورت های مالی سال 1389 باشگاه را نشان داد و اعلام کرد که مدیرعامل استقلال در دوره قبلی مدیریت خود این مبلغ را قبلا از باشگاه دریافت کرده است. و او نباید آن را مطالبه می کرد و دوباره آن را پس می گرفت.

حسین قربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی با حضور در برنامه فوتبال برتر جزئیات تکان دهنده ای از مدیریت علی فتح الله زاده در باشگاه استقلال را فاش کرد.