ازکیل الیوت در حال امضای قرارداد یک ساله برای پیوستن مجدد به کابوی ها است

فصل 2023 اولین بار در دوران حرفه ای ازکیل الیوت بود که او عضوی از دالاس کابوی ها نبود. الیوت فصل 2023 را در نیوانگلند پاتریوتز پس از اینکه توسط دالاس ترک شد، گذراند. این یک فصل کم سابقه برای الیوت بود و قرارداد یک ساله او با پاتریوتز تمام شد.

با آن، این بازیکن 28 ساله به دنبال تیمی بود که برای سال 2024 به خانه دعوت کند. خوشبختانه، الیوت خود را در موقعیتی آشنا پیدا کرده بود. Pro Bowler سه بار با فرنچایزی که هفت فصل آن را خانه نامیده بود، دوباره متحد می شود. گزارش شده است که الیوت قراردادی یک ساله به مبلغ 3 میلیون دلار امضا می‌کند تا در سال 2024 دوباره برای کابوی بازی کند. ازکیل الیوت برای فصل بعد مناسب بود.

دالاس از نوع تولیدی که در سال 2024 از Ezekiel Elliot دریافت خواهد کرد، می داند

در سال 2023، این اولین فصل از سال 2015 بود که ازکیل الیوت در جمع کابوی ها حضور نداشت. تیم الیوت را قطع کرد و او در نهایت قراردادی یک ساله با پاتریوتز امضا کرد. برای نیوانگلند، الیوت 51 درصد از اسنپ های تهاجمی را برای پاتریوت ها انجام داد. او با سرعت 37.8 یارد در هر بازی کمترین رکورد در دوران حرفه ای او بود. قرارداد یک ساله الیوت با پاتریوتز به پایان رسید و RB کهنه کار به دنبال تیمی برای بازی در سال 2024 بود. با اینکه کابوی ها در درفت 2024 RB نگرفتند، الیوت را در موقعیتی عالی قرار داد.

در این مرحله از زندگی حرفه ای، ازکیل الیوت می داند که سرعت و انفجار مشابهی ندارد. با وجود آن، کابوی ها علاقه زیادی به اتحاد مجدد با الیوت داشتند. دالاس در سال 2024 از رویکرد RB by Committee استفاده خواهد کرد و الیوت احتمالاً یکی از آن پشتیبان های برجسته خواهد بود. کابوی ها ریکو داودل، دیوس وان، رویس فریمن، مالیک دیویس و اسنوپ کانر را نیز در فهرست خود دارند. بر اساس گزارش ها، کابوی ها تقریباً در دور سوم درفت 2024 یک RB گرفتند، اما از پشت سر گذاشتند تا ماریست لیوفائو را از آن خود کنند.

در بهترین حالت، ازکیل الیوت یک تیم اول All-Pro RB بود. او این افتخارات را در فصل تازه کار خود در سال 2016 دریافت کرد و با 1631 یارد راشینگ NFL را رهبری کرد. برای حدود چهار سال، الیوت یکی از ترسناک ترین RB ها در NFL بود. با این حال، آخرین کمپین بیش از 1000 یاردی او در سال 2021 با 1002 یارد تندرو برگزار شد. در 17 بازی با پاتریوتز در فصل گذشته. الیوت با 642 یارد راشینگ تیم را رهبری کرد. او سه تاچ داون راش و دو تاچ داون دریافتی را در سال اضافه کرد. اکنون الیوت به استادیوم AT&T باز می گردد تا با دوست خوبش داک پرسکات برای یک فصل دیگر بازی کند.



https://sportslens.com/news/ezekiel-elliot-is-signing-a-one-year-deal-to-reunite-with-the-dallas-cowboys-in-2024/ منبع: