آدم ربایی و سرقت مهاجم سابق استقلال!


سرویس خبر شماره: 2018014
10 مه 1403 در 6:53 ب.ظ.
3000 |

2نقطه نظر

امین منوچهری مهاجم سابق استقلال مورد حمله سارقان موتورسیکلت قرار گرفت!

آدم ربایی و سرقت مهاجم سابق استقلال!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امین منوچهری مهاجم سابق استقلال امروز در اتوبان چمران با صحنه وحشتناکی روبرو شد و در ترافیک مورد حمله سارقان قرار گرفت و گردنبند طلایش به سرقت رفت.

منوچهری در گفتگو با خبرنگار مجله اخبار فوتبال گفت: در اتوبان شهید چمران در ترافیک بودم که موتورسیکلت به آینه عقب ماشینم برخورد کرد و بعد از آن شروع به داد و فریاد کرد و با دست به شیشه ماشینم زد که شیشه را از روی ماشین پایین آوردم تا ببینم چرا فلانی این کار را می کند. از پشت اومد و. گردنبندم را از گردنم برداشتم و این اتفاق کمی گردنم را زخمی کرد.

2016378

منوچهری افزود: صحنه تکان دهنده بود و من حتی نمی توانستم عکس العملی نشان دهم، وقتی شیشه ماشین را پایین آوردم، فرد موتورسیکلت با مشت به سمت من حمله کرد و من از این اتفاق شوکه شدم و ناگهان فرد دیگری قصد سرقت داشت، من. انجامش نده نمیدونم چرا این مشکل حل نمیشه این دومین بار است که در اتوبان چمران چنین اتفاقی می افتد و فکر می کنم باندی این کار را انجام می دهند!

او در پایان می گوید: من پیگیری نکردم چون فکر نمی کنم به جایی برسد. چندین بار همین اتفاق افتاد، بدون پیشگیری و پیگیری. بازم خدارو شکر که صدمه ای ندیدم!

مجله اخبار فوتبال داخلی