از امتناع از انتقال تاریخی به رئال مادرید تا انزوای کامل!

به گزارش “ورش سه”، شرایط در سال های اخیر برای مائورو ایکاردی به بدترین حالت پیش رفته و این بازیکن جایی در ترکیب دائمی پاری سن ژرمن ندارد. چند سال پیش این مهاجم آرژانتینی در اوج بود و تیم های بزرگ اروپایی می خواستند مائورو ایکاردی را به خدمت بگیرند اما او در پاریس نیمکت نشین شد و تنها تیم های نه چندان معروفی مانند مونزا یا سمپدوریا اقدامات لازم را برای خرید این بازیکن انجام دادند. تابستان.

امروز، روزنامه‌نگار مشهور آرژانتینی، لئاندر مونتویا، مدعی شد سران باشگاه رئال مادرید پیشنهادی 106 میلیون یورویی در کنار انتقال متئو کواچیچ برای جذب مائورو ایکاردی به اینتر در تابستان 2018 ارائه کرده‌اند، اما این پیشنهاد توسط سران نراتزوری رد شد و آنها تمایلی به این کار نداشتند. کاپیتان و بهترین گلزن خود را به رئال مادرید بفروشند.


سرویس خبر شماره: 1837227
16 مرداد 1401 ساعت 23:51 |
33.8K |

2نقطه نظر

سرنوشت عجیب موریتو;

اما چند ماه بعد به تدریج اختلافات این ستاره آرژانتینی و باشگاه اینتر آغاز شد و در نیم فصل بازوبند کاپیتانی از ایکاردی گرفته شد و به سمیر هاندانوویچ داده شد. بعدها این بازیکن مصدوم شد و چند هفته در تمرینات اینتر غایب بود. این رفتار باعث عصبانیت باشگاه شد و نام مائوریتو در لیست فروش قرار گرفت. تلاش این بازیکن برای تمدید قرارداد و ماندن در رختکن اینتر بی نتیجه ماند و در نهایت یک سال پس از پیشنهاد هنگفت رئال مادرید، مائورو ایکاردی تنها با 50 میلیون یورو به پاری سن ژرمن فروخته شد. اما شرایط پاریس اصلا به مذاق این بازیکن خوش نیامد و خبرهایی مبنی بر احتمال جدایی ایکاردی در فصل تابستان به گوش می رسد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

در سال 2018، رئال مادرید پیشنهاد بزرگی برای خرید مائورو ایکاردی ارائه کرد که مورد توجه اینتر قرار نگرفت.