درگیری در اولدترافورد؛ بعد از اولین شکست فصل

این اتفاق در حالی رخ داد که تن هاگ قبل از بازی از هواداران خواسته بود که نقش حامی دوازدهم تیمش را بازی کنند، اما به نظر می رسد اگر اوضاع به این شکل پیش برود، این هواداران بی حوصله و عصبانی به بزرگترین دشمن سرمربی هلندی تبدیل خواهند شد. آنها خواهند بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1837228
17 اوت 1401 در 00:24
11.6 هزار |

0نقطه نظر

شکست منچستریونایتد در اولین بازی فصل مقابل برایتون باعث شد تا هواداران این تیم روی سکوها به مبارزه بپردازند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از یک فصل ناامیدکننده با هدایت اوله گونار سولسشر و رالف رانگنیک، یونایتد امیدوار بود با حضور اریک تنهاچ، روند این تیم تغییر کند. این مربی هلندی در دوران حضورش در آژاکس به این تیم کمک کرد تا به روزهای خوب گذشته بازگردد و حتی با ترکیبی جوان به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.
بنابراین حضور او روی نیمکت شیاطین سرخ نوید روزهای خوبی را می داد. به خصوص که آنها پیش فصل را با پیروزی خیره کننده مقابل لیورپول آغاز کردند.
اما در اولین بازی فصل جدید مقابل برایتون، همه آن امیدها از بین رفت. شاگردان ده هاچ با وجود موقعیت هایی که داشتند 2-1 شکست خوردند و این صبوری هوادارانی است که مدت هاست رنگ موفقیت را ندیده اند. غرق شده
همانطور که از تصاویر منتشر شده مشخص است، دو هوادار روی سکوها در حال دعوا هستند، یکی گلوی دیگری را گرفته است و چند نفر دیگر سعی می کنند آنها را از هم جدا کنند.