از لیگ شانزدهم تا کنون؛ چالش انتخاب کاپیتان سپاهان

*مهدی کیانی و کاپیتانی در بدو ورود
در لیگ هجدهم تغییر بزرگ سپاهان حضور امیر قلانوی بود و در حالی که این تیم فصل هفدهم را با مرحوم کرانچار و سپس ابراهیم زاده با رتبه چهاردهم به پایان رسانده بود، سرمربی جدید طلای پوشان اصفهانی تغییرات مهمی را در این تیم انجام داد. شرایط را تغییر دهد یکی از این تغییرات خرید مهدی کیانی بود; بازیکنی که علیرغم ایراداتی که در بین فوتبالیست های اصفهانی وجود داشت، بلافاصله پس از پوشیدن پیراهن طلایی سپاهان، بازوبند کاپیتانی را مانند دوران حضورش در تراکتورسازی به بازو بست تا دو فصل و نیم این مسئولیت را برعهده بگیرد.

* کاپیتان دوباره بیرون می رود و مشکل دوباره ظاهر می شود
بالاخره به فصل آخر رسیدیم. جایی که با رفتن حاج صفی بار دیگر این مشکل مشخص شد و با وجود اینکه جلال علیمحمدی کاپیتان اول این تیم بود، بازیکنانی مانند گلسیانی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی و… نیز بازوبندهایی به بازو بسته بودند.

* نویدکیا جای خالی برادر را در لیگ هفدهم پر کرد
پس از جدایی مجدد حاج صفی این مسئولیت لیگ هفدهم به مدت یک فصل بر عهده رسول نویدکیا بود که البته این بازیکن فصل خوشی را زیر نظر کرانچار پشت سر نگذاشت و در هفته بیست و یکم مقابل فولاد خوزستان این کار را نیز به پایان رساند. فصل با پارگی رباط صلیبی بخش قابل توجهی از لیگ هجدهم را از دست داد.

*حاج صفی کاپیتان لیگ شانزدهم
در لیگ شانزدهم، احسان حاج صفی از هفته سوم به سپاهان بازگشت و کاپیتان طلایی اصفهانی ها بود تا سپاهانی که به همکاری با عبدالله ویسی ادامه می داد چندان احساس خالی نکند و در فصل محرم نویدکی تصمیم گرفت. برای خداحافظی

* رفتن کیانی با بازگشت کاپیتان
در اواسط لیگ بیست و یکم مهدی کیانی که به دلیل حضور نویدکیا کار اصلی خود را در سپاهان از دست داده بود تصمیم به جدایی گرفت. اما این جدایی مصادف با بازگشت احسان حاج صفی بود و او بود که در نیم فصل دوم لیگ بیستم بازوبند را بست.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، این مشکل از زمان خداحافظی محرم نویدکیا همیشه وجود داشت، مگر زمانی که احسان حاج صفی در بازی با سپاهان بود.
داشته است.


سرویس خبر شماره: 1839749
31 مرداد 1401 ساعت 16:23 |
121

0نقطه نظر

180 دقیقه و دو یا سه کاپیتان.

مورائیس به دنبال یک کاپیتان دائمی است
بسیاری از کسانی که در فوتبال دستشان بر آتش است، کاپیتان را فقط یک تکه پارچه نمی دانند و معتقدند کاپیتان تیم در مستطیل سبز کارکردهای زیادی دارد که یکی از آنها حفظ تاکتیک های فرآیندی تیم با توصیه هایش است. او همچنین باید ظرفیت و ویژگی های یک رهبر را برای انجام این وظیفه داشته باشد و البته نکات مهم دیگری نیز در مورد اهمیت این سوال وجود دارد.

سپاهان در دیدارهایی که احسان حاج صفی بعد از خداحافظی محرم نویدکیا حضور نداشت شرایط سختی داشت و به نظر می رسد این وضعیت در فصل جدید هم ادامه داشته باشد. البته در فاصله لیگ های شانزدهم و بیست و دوم، رسول نویدکیا و مهدی کیانی نزدیک به سه فصل است که این وظیفه را در تیم سپاهان به خوبی انجام داده اند و حالا در دیدارها باید دید که علی محمدی فرصت اول شدن را ندارد. کاپیتان راه حل مورایس برای حل این مشکل و ندادن بازوبند زیاد چیست؟ شاید بازگشت پیام نیازمندی که سه سال خوش را در سپاهان سپری کرد، بتواند پاسخی به این سوال باشد. البته در نهایت مورایس اولین و آخرین تصمیم گیرنده در این موضوع است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

با جدایی احسان حاج صفی از گلدن پوشان اصفهانی، انتخاب کاپیتان شایسته برای کادر فنی این تیم بسیار سخت شده است.

از لیگ شانزدهم تا کنون؛  چالش انتخاب کاپیتان سپاهان

*180 دقیقه و سه کاپیتان
در فصل جدید از آنجایی که جلال علیمحمدی در دو بازی اخیر به عنوان کاپیتان اول این تیم در ترکیب اصلی سپاهان حضور نداشت، این مشکل همچنان پابرجا بود. در بازی اول مقابل استقلال این محمد کریمی بود که بعد از جلال علیمحمدی به عنوان بزرگ ترین بازیکن سپاهان بازوبند را بست اما در بازی دوم کریمی از ترکیب خارج شد تا مسئولیت به عهده محمدرضا حسینی باشد. پس از رفتن حسینی، یاسین سلمانی 20 ساله به عنوان یکی از پیشکسوتان این تیم بازوبند را بست.