قاتل متحد؛ آیا ستاره مصری امشب رکورد خواهد زد؟

ستاره مصری که فصل گذشته در اولدترافورد در بازی لیورپول هت تریک کرد، حالا مانند استیون جرارد 9 بار دروازه منچستریونایتد را باز کرده است و اگر در بازی امشب گلزنی کند، بهترین گلزن مرسیسایدری ها در لیگ برتر می شود. تاریخ در برابر این رقیب، او در تاریخ خواهد ماند. همچنین امشب محمد صلاح می تواند به دومین بازیکن تاریخ این باشگاه تبدیل شود که در چهار بازی متوالی لیگ مقابل یونایتد گلزنی کرده است.

محمد صلاح، گلزن باتجربه لیورپول، امشب مقابل منچستریونایتد می تواند بهترین گلزن لیگ برتر شود.

قاتل متحد؛  آیا ستاره مصری امشب رکورد خواهد زد؟


سرویس خبر شماره: 1839753
آگوست 31, 1401 @ 4:46 PM
1.6 هزار |

1نقطه نظر

قبل از او، دیک فورشاو این کار را دو بار در فصل های 26-1925 و 27-1926 انجام داده بود و حالا پس از گذشت تقریباً یک قرن، ستاره مصری لیورپول در راه رسیدن به این افتخار بزرگ است. در حال حاضر محمد صلاح پس از رابی فاولر با 128 گل و استیون جرارد با 120 گل با 119 گل در رتبه سوم فهرست برترین گلزنان تاریخ لیگ برتر قرار دارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و همه چیز طبق فصول گذشته پیش برود. ، او این رکورد را در این فصل حفظ خواهد کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمد صلاح، ستاره مصری و گلزن مرسی سایدی ها در سال های ابتدایی حضورش در لیورپول، هر چقدر هم که موفق به گلزنی مقابل تیم های بزرگ دیگر شده بود، احساس می کرد زیر بار می رود. طلسم مقابل منچستریونایتد اما در سال های اخیر این روند به طرز عجیبی تغییر کرده است و او مهمترین گلزن تیم یورگن کلوپ امشب در بازی لیورپول مقابل شیاطین سرخ در اولدترافورد است.