استفان باجتیچ مثل این بود که “با دوچرخه خود در بزرگراه باشید!” – کلوپ – لیورپول اف سی

یورگن کلوپ پس از اولین بازی سخت برای لیورپول در مقابل تاتنهام، اعتراف کرد که در مورد پیوستن مجدد استفان بایچتیک به درس آموخته است.

باجچتیچ اولین حضور خود را برای تیم بزرگسالان در بیش از هفت ماه انجام داد زیرا او جایگزین واتارو اندو شد و نیم ساعت به روز یکشنبه باقی مانده بود.

این بازیکن اسپانیایی پس از یک دوره طولانی، دقایق خود را با تیم زیر 21 ساله ها تکمیل کرده بود، اما دیدن او بدون توجه به اینکه لیورپول 4-0 پیش بود، غافلگیرکننده بود.

عدم تیزبینی او نشان داد، جو گومز و رایان گراونبرچ، جانشینان دیگر نیز مقصر بودند زیرا قرمزها کنترل خود را از دست دادند و دو گل به ثمر رساندند.

و در صحبت با بی بی سی اسپورت پس از پیروزی 4-2، کلوپ پیشنهاد کرد که در آوردن باجستیک در این مرحله در بهبودی طولانی مدت، نادیده گرفته شده است.

«تغییراتی که ما ایجاد کردیم، آیا دقیقاً همان کار را دوباره انجام می‌دهم؟ مطمئن نیستم!” او به شوخی گفت.

اما ماکا همیشه بازی می‌کرد، بالا و پایین، بالا و پایین می‌رفت. (با) واتارو، شما استفان را دارید که در تمرینات واقعاً خوب به نظر می رسد.

اما امروز واضح است که دیدی، او می آید و مثل این است که با دوچرخه خود به بزرگراه رسیده ای.

پس از آن دوباره زمان می برد تا با آن تطبیق دهیم، اول توپ عالی نیست، سپس به پایین می روید (یک گل)، ناگهان سازماندهی از بین رفت.

“این مفید نیست. سپس آنها در آن زمان پرواز می کردند. ما قبلاً آن بازی را داشتیم (در فصل گذشته 4-3)، یک بازی مشابه قبلاً، آنها واقعاً خوب هستند.

“اما ما آنها را برای مدت طولانی کنترل کردیم، واضح است که این از همه مهمتر است. یکی دیگر می‌تواند فصل آینده آن را مرتب کند!»

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 5 مه 2024: یورگن کلوپ، مدیر لیورپول، با استفان باجکتیچ از لیورپول، در مورد بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه لیورپول و تاتنهام هاتسپر در آنفیلد صحبت می کند.  (عکس از رایان براون/تبلیغات)

البته، این بعد از ظهری نخواهد بود که زمان باجستیچ در لیورپول را مشخص کند، و در واقع می‌تواند برای بازسازی او مفید باشد.

اما با توجه به اینکه U21s در اوایل روز یکشنبه مقابل کریستال پالاس در مرحله یک شانزدهم نهایی قرار گرفت، این سوال مطرح می شود که آیا جذب ثابت او در چند دقیقه بهتر بود با 90 کامل در مرکز آموزشی AXA ارائه شود.

با این وجود، دیدن بازگشت باجستیچ به تیم اصلی، دلگرم کننده بود، چیزی که مطمئناً نشانه ای از اتفاقات فصل آینده تحت هدایت آرن اسلات است.

کلوپ اعتقاد خود را به این بازیکن 19 ساله نشان داد – در این مورد اشتباه کرد یا نه – و لیورپول همچنان با هر سه امتیاز از آن جدا شد.

https://www.thisisanfield.com/2024/05/stefan-bajcetic-cameo-was-like-being-on-the-motorway-with-your-bicycle-klopp/ منبع: