استفن ا. اسمیت دوباره زیون ویلیامسون را صدا زد

در درفت NBA 2019، زیون ویلیامسون اولین انتخاب کلی نیواورلئان پلیکانز بود. داستان حرفه ویلیامسون ناتوانی او در سالم ماندن بوده است. او بیش از 30 بازی را در چهار فصل خود فقط دو بار انجام داده است. ناگفته نماند که او کل فصل 2021-22 را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد.

علاوه بر همه اینها، ویلیامسون با حفظ فرم خود دست و پنجه نرم می کند. او دائماً در مورد آن مورد سرزنش قرار می گیرد و استفن ا. اسمیت آخرین کسی بود که به او اجازه شنید آن را داد. تحلیلگر استودیوی ESPN به او اجازه داد آن را در قسمت جمعه «برخیز» بشنود. اسمیت گفت که این موضوع در مورد نحوه بازی این ستاره دو بار نیست. این در مورد ناتوانی او در حفظ اندام و خوردن غذای بیشتر از آنچه باید باشد است. آیا این جوان 23 ساله هرگز می تواند عادات بد خود را تغییر دهد؟

استفن آ. اسمیت بار دیگر زیون ویلیامسون را از این کار خارج کرد

در اوایل فصل، استفن آ. اسمیت در مورد اینکه زیون ویلیامسون “شکم” دارد و “چاق به نظر می رسید” اظهار نظر کرد. آن‌ها در دسامبر بود و برای ویلیامسون بهتر نشد. در اولین انتخاب های کلی قبلی، او در این فصل در دسترس بوده و در زمین بازی خوبی دارد. او میانگین (22.5) امتیاز، (5.4) پاس گل، (4.9) پاس گل و (1.0) توپ ربایی در هر بازی دارد. ویلیامسون در 45 بازی از 56 بازی نیواورلئان در فصل 2023-2023 بازی کرده و در آن بازی کرده است.

اسمیت علیرغم بازی و کمک به تیمش برای پیروزی، استفن A، هنوز از اینکه ویلیامسون هیچ مسئولیتی در مورد وزن خود ندارد خسته شده است. اسمیت به عنوان یک حرفه ای معتقد است که ویلیامسون باید آموزش و مصرف غذا را جدی بگیرد. این یک مشکل در تمام دوران حرفه ای او بوده است. در ماه دسامبر گزارش شد که این ستاره دو بار می تواند میلیون ها پول تضمین شده را از دست بدهد. وزن او و سابقه مصدومیت قبلی هر دو در این زمینه نقش دارند.

در مرجع حرفه ای بسکتبال، زیون ویلیامسون 284 پوند ذکر شده است. این مقدار برای بازیکنی که شش فوت و هفت با کفش به پا دارد کمی بالاست. با این حال، این بازیکن 23 ساله هنوز یک ورزشکار عجیب و غریب است و جهش باورنکردنی دارد. تصور کنید اگر 15 تا 20 پوند وزن کم می کرد و وزن اضافی زیادی را حمل نمی کرد چقدر ورزشکار می شد. این کاری است که ویلیامسون هنوز به طور مداوم انجام نداده است. او در گذشته وزن کم کرده و ظاهر خوبی داشته است، اما هرگز طولانی مدت نبوده است. ممکن است ویلیامسون میلیون‌ها نفر را از دست بدهد تا کلید سلامتی خود را برگرداند.



https://sportslens.com/news/espns-stephen-a-smith-called-out-zion-williamson-for-not-being-able-to-stay-in-shape/ منبع: