استقلالی ها سعی کردند مدافع مصدوم را به تراکتور بیاورند


سرویس خبر شماره: 2017992
10 مه 1403 در 5:11 ب.ظ.
3.4K |

9نقطه نظر

تیم پزشکی استقلال همچنان در تلاش است تا آرمین سهرابیان را برای بازی با تراکتورسازی جذب کند.

استقلالی ها سعی کردند مدافع مصدوم را به تراکتور بیاورند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقلال در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال کشور قرار است چهارشنبه در دیداری حساس به مصاف تراکتور برود. دیداری سرنوشت ساز و فوق العاده مهم برای آبی پوشانی که به دنبال کسب سه امتیاز مسابقه هستند.

جواد نکونام که در دیدار قبلی مقابل شمس آذر بدون مدافعی متخصص روی نیمکت حریف قرار گرفته بود، بیم آن دارد که در دیدار بعدی هم این اتفاق برای او و تیمش رخ دهد و استقلال بدون جایگزینی مناسب برای دفاع به مصاف تراکتور برود. دو برابر.

در واقع نیکنام پس از مصدومیت رافائل سیلوا و آرمین سهرابیان و غیبت آنها در دیدار مقابل شمس آذر، طی روزهای اخیر به طور جدی از کادر پزشکی درخواست کرد که روند درمانی این دو مدافع را پیش ببرند تا در اختیار کادر فنی قرار گیرند. در سریع ترین زمان ممکن قرار می گیرد.

1972930

این در حالی است که مصدومیت سیلوا به حدی است که او بازی با تراکتور را از دست داد اما نکونام همچنان امیدوار است که آرمین سهرابیان بتواند در این دیدار در اختیار کادرفنی قرار گیرد و در صورت نیاز به میدان برود.

سهرابیان امروز در تمرین استقلال شرکت کرد که می تواند امتیاز امیدوارکننده ای برای نکونام باشد. کادر پزشکی همچنان در حال انجام مراحل پایانی است تا آرمین به همراه سایر اعضای تیم راهی تبریز شود.

مجله اخبار فوتبال داخلی