این بازیکن حذف پرسپولیس را شروع کرد و کامل کرد!


سرویس خبر شماره: 2017988
10 مه 1403 در 4:54 ب.ظ.
922 امتیاز خبر

1نقطه نظر

سرقت در پایه اول، فرار در پایه چهارم.

شماره هفت آلومینیومی نقش موثری در دو گل تیمش مقابل پرسپولیس داشت.

این بازیکن حذف پرسپولیس را شروع کرد و کامل کرد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاگردان مجتبی حسینی با وجود عملکرد فنی برتر و حملات بیشتر نسبت به پرسپولیس، تنها در دقیقه 85 موفق به گلزنی شدند تا اینکه مهدی لیموچی قفل دروازه قرمزها را شکست و احسان قهاری را از جناح راست فرستاد. از زمین و توپ آمد و رفت. او محوطه جریمه را با یک ضربه تماشایی به گوشه دروازه فرستاد تا امیررضا رفیعی نیز مانند همه تماشاگران این صحنه را تماشا کند.

اما نبوغ مهدی لیموچی به همین جا ختم نشد و او که نقش اصلی را در ایجاد حملات فویل ایفا می کرد، بار دیگر خط دفاع پرسپولیس را دچار مشکل کرد و به لطف نفوذهای سریع و استفاده از تکنیک و تکنیک بالای خود توانست وارد محوطه جریمه شود. ایجاد موقعیتی که امکان وقوع بهترین ها را فراهم کند. این اتفاق در آخرین لحظات رخ داد.

2016346

گل اول آلومینیوم به پرسپولیس توسط لیموچی امیدها را به اردوی ایرالکو بازگرداند و آنها توانستند بازی را طولانی کنند اما او در دقیقه 120 در محوطه جریمه خطا کرد. سپس این بازیکن دوباره زهر خود را ریخت. قرمزها.

لیموچی که یکی از بهترین بازیکنان آلومینیوم در این فصل بوده و پیراهن تیم ملی را بر تن کرده است، در لحظات پایانی بازی با پرسپولیس، با حرکت سریع خود به سمت چپ محوطه جریمه، پاسی عمیق به سمت چپ محوطه جریمه انجام داد. وضعیت. و علیرضا نقی زاده پاس را تکمیل کرد. تبدیل به گل شد و بازی به ضربات پنالتی کشیده شد.

2016347

لیموچی که در فصل جاری لیگ برتر پنج گل، سه پاس گل و دو پنالتی زد، در دیدار با پرسپولیس علاوه بر یک گل حساس و یک پاس گل، پنالتی خود را نیز وارد دروازه کرد و نقش بسزایی داشت. نقش در آنها ظهور داشتند.

مجله اخبار فوتبال داخلی