استقلال خوزستان با نساجی وارد کلکل شد!


سرویس خبر شماره: 2019935
19 مه 1403 در 8:16 ق.ظ.
627 امتیاز خبر

2نقطه نظر

اتوبوس های پر از هواداران ورزشگاه غدیر را پر می کنند

باشگاه استقلال خوزستان تمهیدات ویژه ای برای پرکردن ورزشگاه غدیر اهواز اندیشیده است.

استقلال خوزستان با نساجی وارد کلکل شد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر، دو تیم آخر استقلال خوزستان و نساجی مازندران در اهواز به مصاف یکدیگر خواهند رفت. دو تیم لیگ برتری 22 امتیازی در شرایطی به مصاف یکدیگر می روند که برای بقا در رقابت ها به سه امتیاز نیاز مبرم دارند و این بازی می تواند معادلات بسیاری را در انتهای جدول رقم بزند.

در چنین شرایطی هر دو باشگاه قصد دارند از تمام توانایی های خود برای موفقیت در دیدار روز دوشنبه استفاده کنند. باشگاه نساجی روز گذشته اعلام کرد که 4 هواپیمای اختصاصی را در اختیار هواداران قرار می دهد تا از مازندران به خوزستان سفر کنند و در دیدار با استقلال در ورزشگاه در کنار آنها باشند.

2008362

حالا از اهواز خبر می رسد که باشگاه استقلال خوزستان هم تمهیدات ویژه ای برای موفقیت در بازی با نساجی اندیشیده است. با هماهنگی های انجام شده، باشگاه استقلال خوزستان در نظر دارد تعداد زیادی اتوبوس در نقاط مختلف اهواز و شهرها و روستاهای اطراف برای انتقال هواداران به ورزشگاه مستقر کند تا روز دوشنبه هفته آینده ورزشگاه غدیر را مملو از تماشاگر کند.

رویارویی نساجی و استقلال خوزستان از حساسیت خاصی برخوردار است و بی شک با اقدامات هر دو باشگاه شاهد حضور پرتعداد تماشاگران در روز بازی در ورزشگاه غدیر اهواز خواهیم بود. .

مجله اخبار فوتبال داخلی