استقلال صیادمنش را رها نمی کند/شاید یک هوادار پولدار به باشگاه کمک کند


با انتشار لیست احتمالی بازیکنان مورد نظر جواد نکونام برای حضور در این ترکیب برای شروع نیم فصل، مشخص شد که سرمربی لالیگا روی تعداد مشخصی حساب ویژه باز کرده است. از بازیکنان لژیونر .

در اخبار دیروز و امروز نیز مطلع شدیم که بازیکنانی مانند علیرضا جهانبخش، اللهیار صیادمنش، علی کریمی و محمد محبی همگی اعلام کرده اند که بعید به نظر می رسد در تیم استقلال حضور داشته باشند اما ظاهرا در بین این چهار نفر یک گزینه همچنان باقی است. در دایره احتمالات استقلالی شدن.

در این باره بخوانید: واکنش صریح صیادمنش به اعلام بازگشت به استقلال/هنوز به دنبال پیشرفت هستم

اللهیار صیادمنش که در حال حاضر 2 سال دیگر با هال سیتی انگلیس قرارداد دارد، یکی از بازیکنانی است که این روزها از این تیم جدا می شود و احتمال انتقال او به یک تیم چمپیونشیپ یا لیگ های دیگر اروپایی وجود دارد. برای اجاره.

از نزدیکان این بازیکن در اروپا مطلع شدیم که با وجود مبلغ نسبتاً زیادی که برای انتقال قرضی صیاد منش در نظر گرفته شده است، هنوز مسئولان باشگاه استقلال از جذب این بازیکن چشم پوشی نکرده اند. علاوه بر این، به دلیل نبود یک تمام کننده شش دانگ در بالای خط جلو، این گزینه به همراه محمد محبی یکی از مواردی بود که نکونام برای آن برنامه ریزی ویژه داشت. از این رو افراد نزدیک به باشگاه استقلال گزارش می دهند که ممکن است یکی از هواداران متمول استقلال ساکن اروپا بخواهد هزینه این انتقال را بپذیرد.

بنابراین برخلاف تصور، پرونده اللهیار صیادمنش برای استقلال هنوز بسته نشده است. دلیل اصلی این امر انتقال این بازیکن به تیمی دیگر به مدت یک فصل و نیم تا پایان قراردادش با هال سیتی است. کاری که سران باشگاه هال سیتی به دنبال انجام آن هستند.

باید ذکر شود؛ اللهیار صیادمنش در فصل جدید چمپیونشیپ تنها 5 بار در تیم هال سیتی به میدان رفت و هر 5 بار هم در دقایق پایانی مسابقات این تیم یار تعویضی بود!

بیشترین دقایق حضور این بازیکن در بازی هفته گذشته هال سیتی و شفیلد ونزدی بود که تنها توانست 29 دقیقه در ترکیب تیمش به میدان برود و مشخص است که سرمربی – سرپرست فعلی این تیم توجهی ندارد و به او ایمان داشته باشید صیادمنش در این فصل برای تیمش گلی نزده است.

جدول دقایق حضور صیادمنش در تیم هال سیتی در این فصل را مشاهده می کنید:

استقلال صیادمنش را رها نمی کند/شاید یک هوادار پولدار به باشگاه کمک کند



سرویس داخلی اخبار فوتبال