لیورپول ممکن است پس از آخرین ضربه بدنی قرمزها به فراخوان قرضی برود

لیورپول طی دو هفته گذشته چندین بازیکن از وام را به یاد آورده است و احتمال مشخصی وجود دارد که آنها در روزهای آینده دوباره این کار را انجام دهند.

Fabio Carvalho ، Rhys Williams ، Owen Beck و James Balazigi همه حرکات موقت خود را در حال عبور از بین برده اند ، و یک ضربه بدن بالقوه فاجعه آمیز برای قرمزها ممکن است باعث شود آنها با یک وام دیگر نیز همین کار را انجام دهند.

همانطور که توسط Lancashire Post اشاره شد ، آسیب زانو به ترنت الکساندر-آرنولد می تواند LFC را به یادآوری کالوین رامسی از طلسم وام خود در Preston North End ، بخصوص با جوان اسکاتلندی که قبلاً با آینده ای “نامشخص” در Deepdale روبرو شده بود ، برانگیزد.

در واقع ، رایان لاو ، مدیر لیلی وایت ، حتی اخیراً اعتراف کرده بود که احتمال بازگشت این 20 ساله به آنفیلد قبل از اخبار ضربات چکش امروز در مورد معاون لیورپول وجود دارد.

بیشتر بخوانید: “او شروع خواهد کرد” – پپ لیندرز اخبار اولیه تیم لیورپول برای نیمه نهایی فولام را تایید کرد

بیشتر بخوانید: نظرات پپ لیندرز در مورد دو لیورپول وضعیت آنها را در تیم یورگن کلوپ نشان می دهد.

با توجه به کمبود گزینه های ارشد تمام پشتوانه که در حال حاضر در دسترس Jurgen Klopp است ، و مبارزات رامسی برای زمان بازی در پرستون ، برای لیورپول بسیار احمقانه خواهد بود که حداقل سعی در یادآوری حق بازگشت از طلسم وام خود نداشته باشد.

بین المللی اسکاتلند در تمام فصل فقط دو بار برای لیلی وایت بازی کرده است ، درگیری وی که تا حد زیادی در اثر مصدومیت و بیماری محدود شده است (Transfermarkt) ، و Lowe به طور موثری اظهار داشته است که او قصد ندارد هر زمان به زودی برد پوتس را از XI مورد نظر خود رها کند (Lancashire Post) .

بنابراین ، چشم انداز 20 ساله برای گرفتن زمان بازی در Deepdale باریک است ، و حتی اگر او در آنفیلد با وضعیت مشابهی روبرو شود ، حداقل داشتن وی در دسترس است تا بتواند از نظر انتخاب تیم فضای تنفس را فراهم کند .

این کمک می کند که رامسی هفته گذشته در شکست 4-0 پرستون در چلسی در جام حذفی بازی نکند ، بنابراین اگر لیورپول او را به یاد می آورد ، او واجد شرایط حضور در کراوات دور چهارم مقابل نورویچ یا بریستول روورز به سمت آن است. پایان ژانویه و می تواند به کانر بردلی نفسی بدهد.

به نظر می رسد که سرخپوستان برای سرخپوستان سعی و فراخوانی در طلسم وام جوان اسکاتلندی در لنکشایر ، به ویژه پس از ضربه بدن لرزه ای به ترنت ، تلاش می کند.

#Ep98 پادکست امپراتوری کاپ: EOTK Insider با نیل جونز🎙️

https://www.empireofthekop.com/2024/01/09/ramsay-liverpool-loan-recall-trent-injury/ منبع: