استقلال طلبکار داور شد: پنالتی سوخت!


سرویس خبر شماره: 2019808
18 مه 1403 در 4:12 ب.ظ.
2

1نقطه نظر

بازیکنان استقلال معتقدند پس از خطای محسن فروزان روی روزبه چشمی، پنالتی برای این تیم اعلام نشد.

استقلال طلبکار داور شد: پنالتی سوخت!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقلال شب گذشته در حالی موفق شد مقابل ذوب آهن به پیروزی برسد که شاگردان نکونام با گل زودهنگام مجید علیاری غافلگیر شدند اما در نهایت در نیمه دوم با تعویض های موثر به بازی برگشتند. سه امتیاز خوب کسب کرد

پس از پایان این دیدار بود که بازیکنان ذوب آهن به انتقاد از عملکرد کوپال ناظمی در میکس زون در ورزشگاه آزادی پرداختند و احساس کردند روزبه چشمی باید به دلیل دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج می شد. ادعایی که حالا با پاسخ آبی ها همراه شده و معتقدند پنالتی برای تیمشان گرفته نشده است.

در دقیقه 85 این دیدار پس از یک پاس روی دروازه، محسن فروزان بلند شد تا توپ را به هوا بزند اما چشمی موفق شد زودتر از مدافعان ذوبی توپ را با ضربه سر وارد کند که در ادامه مشت فروزان با سر روزبه برخورد کرد. و منجر به مجروح شدن او شد.

2019338

اما کوپال نظمی نتوانست این صحنه را به درستی تشخیص دهد و استقلالی ها هم معتقدند که داور باید در این صحنه خطای پنالتی را اعلام می کرد چرا که در این فصل اشتباهات مشابهی در بسیاری از لیگ های معتبر اروپایی رخ داده است و حتی یان زومر مدافع اینتر نیز چنین اشتباهی را مرتکب شد. در بازی مقابل فیورنتینا که داور پنالتی را به سود فیوره اعلام کرد.

2019339

پس از پایان بازی و در رختکن، بازیکنان استقلال نیز با چشمان خود درباره این صحنه صحبت کردند و این بازیکن نیز اعلام کرد که داور اشتباه کرده است زیرا باید به خاطر مشت سوزی برای آبی ها پنالتی می گرفت.

حالا در شرایطی که به نظر می رسید تصمیمات کوپال ناظمی تنها با گلایه ذوبی ها همراه بوده است، در طرف مقابل استقلالی ها از داور پنالتی گرفتند.

مجله اخبار فوتبال داخلی