سرمربی جدا شده لیورپول به استیون جرارد در عربستان سعودی ملحق می شود – لیورپول اف سی

پس از 15 سال حضور در لیورپول، جان آچتربرگ، مربی دروازه بانان، تصمیم گرفته است که به دنبال چالش جدیدی باشد و قرار است او را دوباره با استیون جرارد متحد کند.

قرارداد آچتربرگ در تابستان به پایان می رسد، و علیرغم اینکه اعتقاد داشت او به یک سرمربی جدید دیگر خوش آمد می گوید، او تصمیم گرفت در جستجوی یک چالش جدید جدا شود.

در یک نامه تشکر احساسی که در اینستاگرام منتشر شد، این مرد 52 ساله گفت که تصمیم او با “قلب سنگین” گرفته شده است، اما “می تواند برای من درست باشد که یک چالش جدید را شروع کنم.”

و با توجه به آینهسایمون مولاک، نویسنده ارشد فوتبال، او را به عربستان سعودی می برد تا زیر نظر جرارد در الاتفاق کار کند.

به آختربرگ “پیشنهاد” داده شده تا شغل بعدی خود را به عنوان بخشی از کادر مربیگری جرارد انتخاب کند، که این زوج پس از حضور هر دو در لیورپول از سال 2009 تا 2015، دوباره به هم می پیوندند.

این یک حرکت غافلگیرکننده برای آچتربرگ خواهد بود که از سال 1998 در مرسی ساید مستقر است و قبل از پیوستن به آکادمی لیورپول در ترانمر کار می کرد.

لیورپول، انگلستان - چهارشنبه، 22 ژوئیه 2020: اندی لونرگان، دروازه بان لیورپول، آدریان سن میگل دل کاستیو، دروازه بان لیورپول، آلیسون بکر دروازه بان، جان آچتربرگ مربی دروازه بان ها و کائویمهین کلهر، دروازه بان لیورپول، پس از قهرمانی در لیگ برتر، جشن می گیرند. بازی لیگ برتر لیورپول و چلسی در آنفیلد.  این بازی به دلیل قوانین فاصله‌گذاری اجتماعی دولت بریتانیا در طول همه‌گیری کروناویروس COVID-19 پشت درهای بسته انجام شد.  لیورپول 5-3 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

هر چند آختربرگ برای جرارد یک کودتا بود.

او پر تجربه است و می داند که چگونه استعدادهای دروازه بانی را شناسایی کند، قبلا گفته بود اینجا آنفیلد است او تمام لیگ‌ها را جستجو می‌کند تا ببیند آیا دروازه‌بان‌های جدیدی در راه هستند یا خیر.

جرارد با وجود انتقادات اولیه، سمت خود را در الاتفاق حفظ کرد و در واقع در ژانویه قرارداد خود را تمدید کرد تا او را تا سال 2027 در این سمت نگه دارد.

تیم کاپیتان سابق لیورپول در حال حاضر در رده هشتم لیگ برتر عربستان قرار دارد و با 45 امتیاز کمتر از الهلال صدرنشین لیگ است – اگرچه تنها سه تیم پس از 30 بازی گل کمتری دریافت کرده اند.

در مورد دپارتمان دروازه بانی فعلی الاتفاق، آرتور گوئدس مربی منتخب و پائولو ویکتور دروازه بان سابق فلامنگو و گرمیو شماره 1 است و دو بازیکن بومی عربستانی به عنوان پشتیبان او هستند.

با بازگشت به لیورپول، باید دید که جدایی آچتربرگ برای سایر مربیان دروازه بان جک رابینسون و کلودیو تافارل چه معنایی دارد.

https://www.thisisanfield.com/2024/05/departing-liverpool-fc-coach-set-to-join-steven-gerrard-in-saudi-arabia/ منبع: