استقلال مقابل ارزیابی عجیب سیزده ماهه ذوب آهن


سرویس خبر شماره: 2019533
17 مه 1403 در 6:59 ب.ظ.
1000 امتیاز خبر|

2نقطه نظر

ذوب آهن در طول یک سال و ماه های گذشته تنها در یک بازی خارج از اصفهان شکست خورده است.

استقلال مقابل ارزیابی عجیب سیزده ماهه ذوب آهن

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، برای حفظ صدرنشینی استقلال و همچنان امید برتر قهرمانی باید امروز در ورزشگاه آزادی و در حضور هواداران خانگی مقابل ذوب آهن پیروز شود.

آنچه در مورد حریف امروز استقلال حائز اهمیت است آمار خوب این تیم در دیدارهایی است که خارج از اصفهان برگزار می شود. به گونه ای که این تیم در 13 بازی قبلی خود که در رقابت های لیگ برتر خارج از اصفهان برگزار شده شکست نخورده است.

پس از شکست ذوب آهن مقابل تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و ششم لیگ برتر سال گذشته، این تیم در 13 بازی متوالی که خارج از اصفهان برگزار شده است، هرگز مغلوب حریفان خود نشده است و امروز رسالت استقلال شکستن این خوبی است. رکورد زدن

پنجم فروردین سال گذشته بود که ذوب آهن در مسجد سلیمان با نتیجه یک بر صفر مغلوب میزبان خود شد. از آن زمان تاکنون این تیم هرگز در مسابقات خارج از اصفهان شکست نخورده است.

البته در این بین ذوب آهن در نقش جهان به مصاف سپاهان رفت که شاگردان ربیعی که در این دیدار میهمان محسوب می شدند با یک گل شکست خوردند اما این دیدار نیز در اصفهان برگزار شد. نتیجه آمار خوب این تیم در مسابقات خارج از این استان است.

مجله اخبار فوتبال داخلی