کلی تامپسون و اورلاندو مجیک “علاقه متقابل” دارند

گلدن استیت وریرز تصمیماتی را پیش از فصل 2023-24 می گرفت. آیا آنها می خواستند سه بزرگ خود را با هم نگه دارند یا بالاخره زمان آن رسیده بود که آنها را از هم جدا کنند؟ در نهایت، دریموند گرین یک تمدید چهار ساله 100 میلیون دلاری با گلدن استیت خواند. در طول فصل عادی 2023-24، تیم نتوانست به تمدید طولانی مدت با Klay Thompson برسد.

ترک رزمندگان در شرایط سخت. آیا آنها می خواهند دوباره با کلی تامپسون 34 ساله قرارداد ببندند؟ یا آیا آنها برای اولین بار در حرفه خود آماده جدایی از استف کری، دریموند، گرین و کلی تامپسون هستند؟ اگر تامپسون به گلدن استیت برنگردد، در حال حاضر تیم‌هایی هستند که می‌خواهند قهرمان چهار دوره NBA را به خدمت بگیرند. به گفته شمس چارانیا، کارشناس NBA، کلی تامپسون و اورلاندو مجیک “علاقه متقابل” دارند.

آیا کلای تامپسون در این خارج از فصل گلدن استیت وریرز را ترک خواهد کرد؟

در 13 فصل گذشته، کلی تامپسون یکی از اعضای گلدن استیت وریرز بوده است. این تنها تیمی است که او در دوران حرفه ای خود در آن بازی کرده است. تامپسون یازدهمین انتخاب در درفت NBA 2011 توسط گلدن استیت بود. تامپسون در دوران حضورش در وریرز، پنج ستاره انتخابی و چهار عنوان NBA دارد. او یک مهره کلیدی در هر چهار دوره مسابقات قهرمانی واریرز بود. با این حال، این بازیکن 34 ساله ممکن است آخرین بازی خود را برای گلدن استیت انجام داده باشد.

شمس چارانیا، کارشناس NBA گزارش داد که اورلاندو مجیک و کلی تامپسون “علاقه متقابل” دارند. شارانیا خاطرنشان کرد که مجیک می‌تواند بیش از 60 میلیون دلار فضایی برای کار با این فصل داشته باشد. پس از خروج از پلی آف در روز یکشنبه، اورلاندو باید تمرکز خود را به خارج از فصل معطوف کند. مجیک با فضایی که در اختیار خواهد داشت، می‌تواند چند بازیکن آزاد کلیدی را در این فصل امضا کند تا به بهبود فهرست خود کمک کند. Klay Thompson می تواند یکی از آن قطعات برای اورلاندو باشد. در 6 ژوئیه 2024 آژانس آزاد NBA دوباره به طور رسمی افتتاح می شود. در آن زمان است که خواهیم دید آیا تامپسون به جدایی از جنگجویان فکر می کرد یا خیر.

به جرات می توان گفت که کلای تامپسون بازیکن سابق نیست. وقفه دو ساله او از NBA به دلیل آسیب دیدگی بر بدن او و کارهایی که از نظر فیزیکی می تواند انجام دهد، آسیب وارد کرد. تامپسون سخت کار کرد تا به جایی که الان هست برگردد. در فصل گذشته او میانگین (17.9) امتیاز در هر بازی کسب کرد. کمترین مجموع او از سال 13-2012. علاوه بر این، درصد سه امتیازی (.387) او دومین کمترین درصد در دوران حرفه‌ای‌اش بود، و تنها بار دومی بود که او بالاتر از (.400) درصد را به پایان نرساند. با این حال، تامپسون کارهای کوچکی را انجام می‌دهد و راه‌هایی برای تاثیرگذاری در زمان بازی‌اش پیدا می‌کند. اگر او تصمیم بگیرد که گلدن استیت را در این فصل ترک کند، چند خواستگار خواهد داشت. یکی از آنها اورلاندو مجیک است که به دنبال برداشتن گام بعدی به عنوان تیم پلی آف در کنفرانس شرق است.



https://sportslens.com/news/nba-insider-reports-a-mutual-interest-between-klay-thompson-and-the-orlando-magic/ منبع: