استقلال منتظر تایید سازمان بازرسی است

در روزهای اخیر و پس از صحبت های مصطفی آجرلو در برنامه سطح بالا، این شایعه در فضای مجازی مطرح شده است که سازمان بازرسی کل کشور اسناد و مدارک مربوط به امور مالی استقلال در دوره گذشته مدیریتی را تایید کرده است اما یک از مسئولان فعلی باشگاه در این خصوص به خبرورزش گفت: برای پاکسازی ذهن اصحاب رسانه و هواداران باید توضیح دهیم که حسابرسی با تایید سازمان بازرسی دو مقوله کاملا مجزا محسوب می شود.

البته این که می گویند اسناد استقلال به تایید سازمان بازرسی رسیده است، درست نیست، زیرا موضوع مذکور هنوز به طور کامل بررسی نشده است و حتی نمی دانیم که آیا گزارش سازمان بازرسی کشور خواهد بود یا خیر. تا قبل از پایان سال جاری تکمیل شود، زیرا موضوع کاملا تخصصی است و دوستان در این سازمان از کوچکترین نکته عبور نمی کنند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

سازمان بازرسی کل کشور از طریق نیروهای خود در حال بررسی مدارک مالی استقلال است و هنوز در این خصوص نظر قطعی نداده است. یقینا گزارش سازمان بازرسی که بسیار مهم و دارای ضمانت اجرایی است پس از تکمیل در اختیار وزارت ورزش باشگاه استقلال و ارگان های آن قرار خواهد گرفت و مرجع ذی صلاح تعیین خواهد شد و ما کاملاً تابع آن هستیم. قانون در این زمینه است و ما تمام اسنادی را که آقایان بخواهند ارائه خواهیم کرد.