استقلال واقعی را از هفته هفتم ببینید/ تیم ساپینتو هجومی ترین تیم لیگ خواهد بود.

ملکیان در ادامه خاطرنشان کرد: استقلال برای حضور با اقتدار نیاز به هماهنگی در خط حمله و نیمه راه دارد. این تیم مهره های خوبی در خط حمله دارد و همانطور که گفتم فقط دچار یک ناهماهنگی کوچک است که بعد از این وقفه این ضعف برطرف می شود و استقلال خطرناکتر ظاهر می شود.

ملکیان در پایان به شرایط تیم ملی با کارلوس کی روش اشاره کرد و گفت: خب کی روش شناخت بسیار خوبی از فوتبال ایران دارد و تیم ملی را کاملا می شناسد بنابراین نیازی به بررسی عملکرد کی روش نیست. مطمئنم تیم ملی در جام جهانی شایسته بازی خواهد کرد. تیم ملی در بازی با اروگوئه اقتدار جالبی از خود نشان داد و ملی پوشان ثابت کردند که ترسی از بازی با تیم های بزرگ ندارند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

مهاجم سابق آبی پوشان درباره ساپینتو توضیح داد: به نظر من ساپینتو یکی از بهترین مربیان پرتغال است و مربیان پرتغالی هم به فوتبال هجومی علاقه دارند به همین دلیل از هفته هفتم استقلال را هجومی خواهید دید. علاوه بر این، این مربی ارتباط خوبی با بازیکنان برقرار می کند و تیمی یکدست آماده می کند.

وی افزود: استقلال نقاط ضعفی دارد و این به دلیل ناآشنایی ساپینتو با فوتبال ایران است. اما این دوری از لیگ برتر به سود آبی پوشان است تا این تیم برای هماهنگی بیشتر تمرینات تاکتیکی را در این مدت مرور کند و به هماهنگی کامل دست پیدا کند.

فرد ملکیان در گفت و گو با خبرزاشی درباره عملکرد استقلال در شش هفته رقابت های لیگ برتر اظهار داشت: استقلال در شش هفته بعد از لیگ برتر نشان داده فوتبال فوق العاده ای ارائه می دهد و ساپینتو نیز به فوتبال هجومی علاقه دارد، به همین دلیل می توانید. مطمئن باشید بعد از استراحت لیگ استقلال هجومی تری را خواهید دید.