کابوس مداوم؛ یکی دیگر از مدافعان بارسا مصدوم شد!

ساعتی پیش باشگاه بارسلونا اعلام کرد که هکتور بیرین از ناحیه پای چپ دچار مصدومیت شده است تا بتواند به لیست مصدومان بارسا اضافه شود.

کابوس مداوم؛  یکی دیگر از مدافعان بارسا مصدوم شد!


سرویس خبر شماره: 1845452
5 اردیبهشت 1401 ساعت 17:41 |
35.3 هزار |

19نقطه نظر

بعد از Condé و Araujo

ژول کوند یک ماه و آراوخو دو ماه از میادین دور خواهند بود. دی یونگ و دیپای احتمالاً دو تا سه هفته دیگر در دسترس خواهند بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

در حال حاضر بیرین نمی تواند بارسا را ​​در بازی شنبه مقابل مایورکا همراهی کند. با توجه به مصدومیت کونده همه چیز آماده بود تا بیرین وارد ترکیب ثابت بارسا شود اما این فرصت خوب از دست او رفت. به احتمال زیاد سرجی روبرتو در سمت راست خط دفاعی بارسا مقابل مایورکا بازی خواهد کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مشکلات بارسا در تعطیلات بازی های داخلی تمام نمی شود و امروز مشخص شد که هکتور بیرین هم مصدوم است. بارسلونا در روزهای اخیر ژول کوند، فرانکی دی یونگ، ممفیس دیپای و رونالد آرائوخو را به دلیل مصدومیت از دست داده است و حالا هکتور بیرین باید به این لیست اضافه شود.

بارسلونا امروز در بیانیه ای اعلام کرد که بیرین در تمرین صبحگاهی عضله پای چپش آسیب دیده و نتایج اولین تست ها نشان می دهد مشکل او جدی نیست اما فردا تست های تکمیلی برای مشخص شدن مدت غیبت او انجام می شود. رشته. .