اسدبیگی و بحث جدایی از پرسپولیس


سرویس خبر شماره: 1987687
27 دسامبر 1402 در 9:10 ق.ظ.
8.3K امتیاز خبر|

6نقطه نظر

شماره 88 ادامه دارد

با وجود شایعات مطرح شده، هافبک دفاعی نیمکت نشین پرسپولیس درخواست جدایی نکرد.

اسدبیگی و بحث جدایی از پرسپولیس

به گزارش مجله اخبار فوتبال سینا، آسدبیگی که فصل گذشته بازی های زیادی برای پرسپولیس انجام داد، امسال فقط نیمکت نشین بوده است. اسدبیگی در فصل قبل با حضور کمال سقید نیا و میلاد سرلک دقایق نسبتا خوبی برای حضور در آرنج سرخ پیدا کرد و در اولین فصل حضورش در این تیم به اندازه کافی بازی کرد و یکی دو گل حساس به ثمر رساند.

حالا و پس از نیمکت نشینی های متوالی، شایعاتی مبنی بر جدایی احتمالی او در نیم فصل به گوش می رسد، اما یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که این بازیکن تمایلی به جدایی ندارد، هر چند نمی خواهد. بحث در این مورد این سوالات تا پایان نیم فصل.

اسدبیگی در برخی از مسابقات اوایل فصل حداقل در لحظات پایانی بازی کرد، اما در چند مسابقه حتی دقایق مشابهی هم نداشت. مسعود ریگی در فصل جدید عمدتا به عنوان هافبک دفاعی در کنار سرلاک بازی می کند و وحدت حنان اف نیز توانایی بازی در این پست را دارد و دقایقی در این پست بازی کرده است.

گفتنی است آخرین بازی اسدبیگی برای پرسپولیس در لیگ حدود هفتاد روز پیش و در بازی هفته هفتم مقابل گل گهر بود که در دقیقه 3 از وقت تلف شده وارد زمین شد. آخرین بازی او در لیگ قهرمانان آسیا روز دوم آبان در شهر دوشنبه برابر استقلال تاجیکستان برگزار شد که در آن یک نیمه برای تیمش انجام داد.

در 5 بازی اخیر پرسپولیس در لیگ برتر مقابل ملوان، صنعت نفت، سپاهان، هوادار و استقلال و دو بازی اخیر آسیایی مقابل النصر و الدحیل هرگز به میدان نرفت.

مجله اخبار فوتبال داخلی