اسطوره لیگ برتر مقابل کلوپ: صلاح حق داشت


سرویس خبر شماره: 2017641
9 مه 1403 در 10:39 ق.ظ |
2000 امتیاز خبر|

0نقطه نظر

آلن شیرر اسطوره لیگ برتر انگلیس می گوید رفتار محمد صلاح با یورگن کلوپ را درک می کند.

اسطوره لیگ برتر مقابل کلوپ: صلاح حق داشت

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیورپول روز گذشته در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه وستهام به مصاف این تیم رفت و با تساوی 2 بر 2 متوقف شد تا دیگر شانسی برای قهرمانی نداشته باشد. در این مسابقه

اما اتفاق عجیبی که در این دیدار افتاد مربوط به درگیری صلاح و کلوپ بود. در حالی که این عکس ها نشان می داد ستاره مصری به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین می شود، درگیری لفظی و مشاجره او با سرمربی لیورپول جنجال زیادی به راه انداخت.

این اتفاق واکنش های متفاوتی را به همراه داشت و حالا شیرر با حمایت از این بازیکن به بی بی سی اسپورت گفت: ما نمی دانیم کلوپ در آنجا به او چه گفته است، آن مربی حرفی زد که صلاح را به شدت عصبانی و عصبانی کرد.

2015545

او به وضوح از نیمکت نشینی ناراحت بود، حتی اگر نمی توانست همان محمد صلاحی باشد که در سال های اخیر به نمایش گذاشته است. او بازیکن بسیار درخشان و باورنکردنی در تیم لیورپول بوده است.

پس از پایان مسابقه، او باشگاه را نادیده گرفت و هواداران لیورپول را تشویق کرد و سپس مستقیماً به داخل تونل رفت و به رختکن رفت. اما می توانیم حدس بزنیم که کلوپ به او چه گفته است. من کاملا رفتار صلاح را درک می کنم زیرا او بارها ناجی و فوق ستاره لیورپول بوده است.

مجله اخبار فوتبال خارجی