تنها استقلال در قلعه مهیب آذری ها



با توجه به حمایت همه جانبه تبریزی ها از تراکتورسازی و اشتیاق زیاد آذری ها برای حمایت از تیم محبوبشان در خانه، همیشه شرایط متفاوتی برای میهمانان این تیم در تبریز ایجاد می شود. شرایطی که این ورزشگاه را به قلعه ای وحشتناک در بالای کوه سبلان تبدیل کرد.

در سال های لیگ برتر تراکتورسازی، تیم های میهمان در ورزشگاه یادگار امام تحت تاثیر شرایط سخت بازی در آن ورزشگاه بودند و کمتر پیش می آید که تیمی بتواند تراکتور را در خانه شکست دهد. یکی از دلایل مهم ناکامی در چنین رویدادی حضور همه جانبه و حمایت همه جانبه هواداران این تیم از نماینده شهرشان است.

با مروری بر بازی های خارج از خانه استقلال در اقصی نقاط کشور از شمال تا جنوب و غرب تا شرق می توان حداقل یک گروه از هواداران استقلال را در ورزشگاه دید که در کنار هواداران تیم میزبان از این تیم حمایت می کنند. پیراهن‌های زرد، مشکی، بنفش، سبز و رنگ‌های مختلف دیگر در حال تشویق هستند و حضورشان در ورزشگاه کاملا مشهود است. اما در تبریز اوضاع اینگونه نیست یا اگر استقلالی ها آنطور که باید به ورزشگاه بروند و نتوانند استقلالی را حمایت کنند. چرا که جدا از اینکه بدترین مکان در طبقه دوم ورزشگاه یادگار امام به هواداران استقلال اختصاص دارد، حمایت شدید هواداران از تراکتورسازی اجازه نمی دهد صدای اندک هواداران استقلال از طبقه دوم به زمین برسد. . از ورزشگاه یادگار

از این رو، تیم استقلال ورزشگاه یادگار امام، تیمی کاملا عجیب و تنها محسوب می شود که علاوه بر 11 بازیکن حریف در زمین چمن ورزشگاه، باید با ده ها هزار هوادار پرشور روی سکوهای ورزشگاه مبارزه کند.

بیشتر بخوانید: چرا سرمربی سرشناس استقلال با تراکتورسازی موافقت نکرد؟



سرویس داخلی اخبار فوتبال