اسمار: پرسپولیس هر جا که باشد آماده بازی است


سرویس خبر شماره: 1935388
15 مه 1402 در 12:50 ب.ظ
4.3K |

0نقطه نظر

میدونم نباید مغرور باشیم

سرمربی برزیلی پرسپولیس می گوید شایعات درباره رابطه مجتبی حسینی و یحیی گل محمدی ابتدایی است و اصلا نباید در مورد آن صحبت کرد.

اسمار: پرسپولیس هر جا که باشد آماده بازی است

* شایعات و بحث های پیرامون حضور مجتبی حسینی در کنار یحیی گل محمدی؟
بعد از ترجمه این سوال طولانی: من با مربیان و سرمربیان مختلفی کار کرده ام. آقای مجتبی حسینی قبل از هر چیز بازی را دوست دارد و به نظر من پرداختن به این مسائل کار درستی نیست. آیا این مشکلات اساسی است و هرکسی برای خودش تلاش می کند؟

* زندگی شخصی در تهران؟
از زندگی شخصی ام در تهران راضی هستم. خانواده ام آمدند و 20 روز اینجا ماندند و راضی بودند. با خبری که شنیده بودم کاملا متفاوت بود. متاسفانه وقت دیدن شهرهای دیگر را ندارم. ایران جاهای دیدنی زیادی دارد، اما بیشتر وقت ما باید صرف کار شود. قرارداد من یک ساله است و در پایان فصل به پایان می رسد و هنوز صحبتی برای تمدید قرارداد نکرده ایم.

* درباره بازی؟
مهرداد خانبان ترجمه می کند: در هفته های پایانی لیگ هستیم، سه بازی مانده به پایان فصل سخت. اینها مهمترین بازی ها برای ما هستند زیرا در بالای جدول هستیم. می دانیم بازی ها چقدر سخت است. در ورزشگاه آزادی با این تیر به تساوی رسیدیم. پیکان تیم بسیار خوبی است و در بازی آخر مستحق باخت نبود. می دانم که باید همه امتیازها را بگیریم، اما اولویت اول ما بازی پیش رو است و باید همه امتیازها را از بازی پیکان بگیریم. بازی های گذشته خوب بود و به ما اعتماد به نفس خوبی داد. آخرین بازی های ما تمام شده و باید به بازی بعدی مقابل پیکان فکر کنیم.

* تغییر مکان بازی؟
با اکراه: من انرژی خود را برای این کارها نمی گذارم. کسانی از باشگاه و سایر نهادها هستند که در مورد آن تصمیم می گیرند. ما آماده بازی در هر جایی هستیم.

* حضور هواداران؟
خیلی خوب است که هواداران در کنار هوادارانمان باشند.
مسئول رسانه ای پرسپولیس: تصمیمی که گرفته شد دست باشگاه پرسپولیس نبود و نهادهای دیگر تصمیم گرفتند. دوستانی که این فضا را اشغال کرده اند در چند سال گذشته به خود آمده اند.

* 9 امتیاز بگیرید؟
بعد از تعطیلات سال نو و نوروز تصمیم گرفتیم در همه بازی ها برنده باشیم. می دانستم کار سختی است اما موفق شدیم 5 بازی را ببریم. همانطور که قبلا اشاره کردم، هر بازی یک برخورد منحصر به فرد است. شما باید از سوت داور برای پیروزی بجنگید. همانطور که اشاره کردم، فلش یک نیمه خوب است. او در بازی تراکتورسازی و نساجی هم عملکرد خوبی داشت. ما برای کارهای دفاعی پیکان احترام زیادی قائل هستیم و می دانیم که باید از همان دقیقه اول برای دوئل های تک به تک آماده باشیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اسمار ویرا دستیار برزیلی یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با پیکان حاضر شد تا به جای سرمربی ارتش سرخ به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد.

* تاثیر نتایج بازی های امروز در پرسپولیس؟
بخند: فکر نمی کنم تاثیری داشته باشد. ما روی بازی های خودمان تمرکز می کنیم و سعی می کنیم روی عملکرد خودمان تمرکز کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

* تفاوت ایران و برزیل در زندگی ورزشی؟
فکر می کنم فوتبال در ایران و برزیل یک زبان است. قطعا تفاوت فرهنگی هم در فوتبال و هم در زندگی شخصی وجود دارد، اما فوتبال همین است. فوتبال ایران مثل برزیل همه مسابقاتش سخت است. من تیم هایی را می بینم که با سیستم و استراتژی متفاوتی بازی می کنند و این برای پیشرفت فوتبال خوب است.