اسکالونی: آرژانتین نه خوشحال است و نه غمگین!

بازی ما مقابل عربستان در بزرگترین ورزشگاه جام جهانی برگزار می شود و امیدوارم آرژانتینی ها هم به قطر بیایند. ما نمی‌توانیم از بازی در برابر هواداران عربستانی شکایت کنیم، اما طبیعتاً نمی‌توانیم خوشحال باشیم.»



مجله اخبار فوتبال داخلی

تجربه بازی در جام جهانی مقابل مکزیک؟ او رقیب سرسختی است و ما در سال 2006 با مشکلات زیادی روبرو شدیم. در نهایت با گل ماکسی لوپز در وقت اضافه پیروز شدیم. بازی بسیار پیچیده بود، تیم سابق جام جهانی است و بازی مقابل مکزیک همیشه سخت است. لازم نیست از این قرعه کشی خوشحال یا ناراحت باشیم. باید فکر کنیم شرایط تیم خوب است و به فکر ما باشد.


سرویس خبر شماره: 1817605 |
12 فروردين 1401 ساعت 23:14 |
1,467 |

0نظرات

ما به همه احترام می گذاریم.

لیونل اسکالونی سرمربی آرژانتین تاکید کرده است که آلبی سلسته به تمام رقبای مرحله گروهی خود احترام می گذارد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قرعه کشی جام جهانی 2022 قطر امشب انجام شد که بر این اساس تیم ملی آرژانتین در مرحله گروهی و در گروه سوم به مصاف تیم های عربستان، مکزیک و لهستان می رود. لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین در مورد دیدار جام جهانی 2006 با مکزیک و بازی سخت مقابل رقبای سنتی خود در جام جهانی صحبت کرد.

لیونل اسکالونی گفت: “مکزیک رقیبی است که ما به خوبی می شناسیم و بازی با این تیم همیشه دشوار است. لهستان با عملکرد خوبی به جام جهانی رسید و اخیراً تیم ملی سوئد را شکست داد. تیم ملی عربستان نیز عملکرد خوبی ارائه کرد.” : عملکرد بسیار خوب در فینال، به همه تیم های گروه احترام می گذاریم، اما می توانیم خوب کار کنیم و مرحله گروهی را با موفقیت پشت سر بگذاریم.