هشدار Hansi Flick; کار با آلمان آسان نیست

“ژاپن تیمی است که همیشه در جام جهانی بوده و بازیکنان زیادی در ترکیب خود دارد که در حال حاضر در بوندسلیگا بازی می کنند، بنابراین تیم با کیفیتی است. در واقع ما می خواستیم یک بازی دوستانه مقابل ژاپن داشته باشیم.” ” هانسی فلیک گفت. ما قبل از شروع جام جهانی این کار را انجام دادیم، اما اکنون دیگر تکرار نخواهد شد.

هانسی فلیک سرمربی تیم ملی آلمان تاکید کرد که شرایط تیمش در مسابقات قطر 2022 هرگز آسان نخواهد بود.


سرویس خبر شماره: 1817601 |
12 اردیبهشت 1401 22:50 |
2,848 امتیاز خبر|

1نظرات

ما اهداف بزرگی در سر داریم

برای تیم ملی آلمان در این تورنمنت کار آسانی نخواهد بود اما ما در این تورنمنت اهداف بزرگی داریم. ما باید هر کاری که برایمان پیش می آید انجام دهیم. آن را بگیریم. این یک گروه هیجان انگیز و جالب برای همه ما است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

بازی مقابل کاستاریکا نیز اولین بازی ما در جام جهانی 2006 بود و ما خاطرات خوبی از آن داریم. البته همه تیم ها در این مدت پیشرفت کرده اند و توانایی های خاص خود را دارند. در ابتدا فقط باید مطمئن شویم که به دور دوم راه پیدا می کنیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی آلمان که در قرعه کشی دوم شده بود بدشانس بود و در نهایت با تیم های اسپانیا، کاستاریکا و ژاپن همگروه شد. هانسی فلیک، سرمربی باتجربه منچستریونایتد در پایان قرعه کشی در مورد رقبای تیمش صحبت کرد و مدعی شد بازیکنان تیم ملی آلمان در جام جهانی قطر اهداف بزرگی داشتند.