اشتباهات عجیب در قرارداد استوکس و پرسپولیس

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از جنجالی ترین پرونده های مربوط به دوران مدیریت محمدحسن انصاری فرد، مربوط به قرارداد با آنتونی استوکس است. این مهاجم پرسپولیس خیلی سریع با باشگاه به پایان راه رسید و در اتفاقی جالب پرسپولیس نتوانست از او پول بگیرد و حتی مجبور شد مبلغی را به او پرداخت کند.

استوکس با عجیب ترین قرارداد به پرسپولیس پیوست و با اشتباه تیم مدیریت وقت، خیلی راحت از آن تیم جدا شد و خواستار خسارت شد.

اشتباهات عجیب در قرارداد استوکس و پرسپولیس

رسول پناه با اشاره به اینکه در دوران مسئولیتش بحثی برای عقد قرارداد با آنتونی استوکس وجود نداشت، توضیح داد: بعد از بازی با شارجه امارات، آقای استوکس مرخصی گرفت و نیامد. تا زمانی که به کرونا برسد و فوتبال ها تعطیل شود. اما پس از ورود ما، اداره حقوقی ما وارد عمل شد. طبق قراردادی که با او بسته شد، باید ابتدا این مشکل را با فدراسیون مطرح می کردیم و شکایت را به این نهاد ارسال می کردیم. البته مشکل دارد اما باید طبق قرارداد عمل می کردیم.

وی ادامه داد: بعد اعلام شد که باید در فیفا پیگیری کنیم. قبلاً یک بار گفته بودم که این قرارداد آنقدر سخت بود که حتی نتوانستیم آن را به فیفا بفرستیم. تاریخ ها حتی اشتباه بود! این قرارداد 15 تا 20 اشتباه داشت و در این شرایط تنها کار هوشمندانه ما این بود که ترتیبی دادیم که 50000 دلاری که باید به سهام پرداخت می کردیم در نهایت به ما برنگردد وگرنه باید پرداخت شود. در این قرارداد معاونت حقوقی اصلا نظری اعمال نکرده و کاملا کذب بوده است.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1852981
20 آبان 1401 ساعت 12:21 |
10.1 هزار امتیاز خبر|

4نقطه نظر

رسول پناه: حتی تاریخ ها هم اشتباه بود!